کارشناس داوری مارکا: گل سلتاویگو مقابل بارسلونا غیرقانونی بود

کارشناس داوری مارکا: گل سلتاویگو مقابل بارسلونا غیرقانونی بود

خبرگزاری فوتبالی - کارشناس داوری رسانه مارکا اعلام کرده گل تیم سلتاویگو صحیح نبوده زیرا در آن صحنه اصلا خطایی افتاق نیفتاده است.

به گزارش فوتبالی، حواشی مربوط به صحنه‌های داوری در اسپانیا هر روز بیشتر از پیش در رسانه‌ها مطرح می‌شود. چندی پیش و پس از بازی رئال مادرید مقابل سوسیه‌داد و بازی رئال مقابل والنسیا، هواداران بارسلونا در فضای مجازی به شدت به انتقاد از داوری پرداختند و داور را به جانبداری از رئال مادرید متهم کردند اما کارشناس داوری رسانه مارکا تمام صحنه‌های داوری را بررسی و تصمیمات داور را درست اعلام کرد. این‌بار اما پس از توقف تیم بارسلونا مقابل سلتاویگو یکی از کارشناسان اعلام کرده گل دوم سلتا غیرقانونی بوده زیرا اصلا نباید خطایی اعلام می‌شد.

در نیمه دوم و در یک صحنه حرارد پیکه توپ رافینیا را با یک تکل زد که داور آن را خطا گرفت. صربه ایستگاهی به دست آمده از این خطا را دیگو آس‌پاس به گل تبدیل کرد تا بارسلونا برد را در دقایق پایانی با تساوی عوض کند.

خوان آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا پس از پایان بازی گفته: پیکه سعی کرد توپ رافینیا را بزند اما تماسی که موجب خطا شود به اندازه کافی وجود نداشت. بازیکن سلتا به زمین افتاد اما داور در تصیمی اشتباه ضربه ایستگاهی اعلام کرد زیرا تماسی بین دو بازیکن که موجب خطا شود رخ نداد.

1101