حضور آرتور در تورین برای گذراندن تست‌های پزشکی

حضور آرتور در تورین برای گذراندن تست‌های پزشکی

خبرگزاری فوتبالی – آرتور ملو وارد شهر تورین شده تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، شایعات جا به جایی آرتور و پیانیچ هر روز بیشتر از قبل شنیده می‌شود. هر چند سرمربیان هر دو تیم از اظهارنظر رسمی در این رابطه خودداری کرده‌اند اما به نظر می‌رسد این اتفاق بسیار زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد رخ دهد زیرا آرتور هم‌اکنون در تورین حضور دارد تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.
شب گذشته تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد آرتور با جت شخصی‌اش در فرودگاه کسل تورین فرود آمده و طبق گزارش رسانه اسپورت، در این سفر روبرت فرناندز (مدیر سابق بارسلونا) و اعضای خانواده آرتور حضور دارند. به خاطر شیوع کرونا و محدودیت قوانین سفر،‌ اسکای اسپرت گزارش داده ممکن است پیانیچ تست‌های پزشکی خود را درتورین پشت سر بگذارد.

ارزش آرتور ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده و به این ترتیب علاوه بر حضور پیانیچ در بارسلونا، ‌یوونتوس ۱۰ میلیون یورو هم به صورت نقدی به بارسا می‌دهد. آرتور طبق این قرارداد ۷ میلیون یورو در سال دستمزد خواهد گرفت.

گفته می‌شود دو باشگاه، قرارداد نهایی را در تاریخ ۳۰ ژوئن نهایی می‌کنند زیرا در این تاریخ سال مالی هر دو تیم سر می‌رسد اما دو بازیکن تا پایان فصل در تیم‌های خود می‌مانند و از ابتدای فصل بعد برای تیم جدیدبازی می‌کنند.

1101