ستین: هر هفته جای اشتباه برای ما کمتر می‌شود

ستین: هر هفته جای اشتباه برای ما کمتر می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از توقف مقابل سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، ستین در مورد دلیل از دست رفتن دو امتیاز بارسا در این بازی گفت:" قطعا توانایی لازم را برای مدیریت توپ نداشتیم. لحظات سختی بود چرا که سلتا در پایان بازی حمله می کرد. باید بهتر مدیریت می کردیم اما باید به حریف تبریک بگوییم چرا که آنها کیفیت دارند و بازیکنان فوق العاده ای دارند. نباید کار را به این جا می کشاندیم بلکه در نیمه اول باید اختلاف را بیشتر می کردیم. تا پیش از هفته 28 دو امتیاز از رئال مادرید بیشتر داشتیم و حالا رئال مادرید می تواند دو امتیاز جلو بیافتد. جای  اشتباه هر لحظه کمتر می شود. باید همه بازیهایمان را ببریم و منتظر اشتباه حریف بمانیم اما سعی می کنیم که همه امتیازها را بگیریم و به شانس خود باور داریم."

وی در مورد نیمکت نشینی گریمزان بیان کرد :" به این که خریدهای ما ارزان یا گران هستند، نگاه نمی کنیم. هفته گذشته ترکیبی را انتخاب کردیم و امروز ترکیبی دیگر را انتخاب کردیم. هفته گذشته پرسیدید که چرا آنسو بازی نکرده و این بار در مورد گریزمان پرسیدید. این تصمیم ها بر اساس مسائل فنی است."

ستین در مورد داوران هم صحبت کرد:" عجیب بود که صحنه پیکه گل نشد. روی صحنه گل دومشان هم به نظر می رسید که قبل از خطا بازیکن آنها شیرجه زد. بارسا خیلی بهتر از حریف بود. اگر در ضربات آخر دقت داشتیم، بازی برای ما خیلی راحت تر می شد."