فکری: امیدوارم با امتیاز از تبریز بازگردیم

فکری: امیدوارم با امتیاز از تبریز بازگردیم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم بازی خوبی مقابل تراکتور برگزار شود و با امتیاز از تبریز بازگردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مجدداً بازی‌های لیگ شروع می‌شود و ورزشی مثل فوتبال دوباره به شرایط تقریبا عادی خود باز می‌گردد. یک قسمتی خود بازیکنان و مجموعه فوتبال هستند و بخش دیگر طرفداران فوتبال هستند که فعلا آنها را نداریم. امیدوارم هر چه زودتر مشکل برطرف و حضور پرشور طرفداران را که باعث رونق بازی‌ها هستند، در ورزشگاه‌ها ببینیم.

وی در خصوص شرایط نساجی عنوان کرد: ما در این مدت تمرینات مجازی و تمرینات حضوری داشتیم و از آمادگی خوبی برخوردار هستیم. تراکتورسازی نیز از تیم‌های خوب لیگ است و به شخصه امیدوارم بازی خوبی برگزار شود و شاهد بازی خوبی باشیم و در مجموع از تبریز با امتیاز بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص مصدومان و محرومان این تیم گفت: بازیکن محروم نداریم، اما تعدادی از بازیکنان مانند محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، احسان بقایی، حامد بحیرایی و حسین کیانی مصدوم هستند که نتوانستیم آنها را در اختیار داشته باشیم و همراه بیاورم.

فکری در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوار بازی خوبی برگزار شود و علاقه‌مندانی که بازی را از تلویزیون می‌بینند، از شکل بازی دو تیم راضی باشند. دو تیم، تیم‌های هستند که فوتبال را خوب بازی می کنند و امیدوارم بینندگان از تماشای بازی راضی باشند.

7413