تیپ تابستانی و 1300 یورویی رونالدو که توسط هم‌تیمی‌هایش سوژه شد

تیپ تابستانی و 1300 یورویی رونالدو که توسط هم‌تیمی‌هایش سوژه شد

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که پرطرفدارترین انسان دنیا در اینستاگرام است، گاهی تصاویر جالبی از خودش با تیپ های مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. ستاره پرتغالی حالا تصویری از تیپ نسبتا گل گلی و تابستانی خود به اشتراک گذاشته است که این تصویر با واکنش های زیادی همراه شده است. کریستیانو برای تکمیل تیپ متفاوت خود از عینکی به سبک جان لنون استفاده کرده است.

رونالدو

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری از خودش با تیپی متفاوت در اینستاگرام نوشته است:" اخر هفته را با تیپی خوب و احساساتی خوب آغاز می کنیم."

تیپ رونالدو که از محصولات لویی ویتون استفاده کرده، 1300 یورو می ارزد و البته با واکنش های زیادی از جانب هم تیمی هایش در یوونتوس منتشر کرده است. کلودیو مارکیسیو بازیکن باتجربه فوتبال ایتالیا شکلک های قهقهه را برای این تصویر منتشر کرده است. بونوچی آن را "َشگفت انگیز" خوانده و بن عطیه به شوخی نوشته است:" بی خیال داداش... من تیپ خوب را می شناسم."  البته الما خواهر رونالدو که در روزهای اخیر پیام های زیادی در حمایت از برادرش منتشر کرده نیز حسابی ذوق زده شده است و قربان صدقه کریستیانو رفته است. به هر صورت این تیپ 1300 یورویی نیز با حاشیه های خودش همراه شده است.