پایان بوندسلیگا؛ بایرن مونیخ تحقیر کرد، دورتموند تحقیر شد

پایان بوندسلیگا؛ بایرن مونیخ تحقیر کرد، دورتموند تحقیر شد

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ در آخرین بازی خود در بوندسلیگای امسال با نتیجه چهار بر صفر در خانه ولفسبورگ به پیروزی رسید تا با گلهای مولر، لواندوفسکی، کویسانس و کومان یک پیروزی پرگل را به دست بیاورد و فصل را با اقتدار تمام کند.بازیکن لهستانی امید زیادی دارد تا کفش طلای 2020 را به ویترین افتخاراتش اضافه کند هر چند که باید منتظر اتمام مسابقات لیگ های انگلیس، آلمان و ایتالیا بماند.

به گزارش فوتبالی، دورتموند اما در خانه مقابل هوفنهایم با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و تحقیر شد. این تیم بعد از آن که به بایرن مونیخ باخت و بوندسلیگا را از دست داد به تیمی کم روحیه تبدیل شد که خبری از حرکات ترکیبی و زیبای تورگان هازارد، هالند و برانت نبود و افت آنها مشهود بود.

بدین ترتیب بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیش و مونشن گلادباخ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند، لورکوزن و هوفنهایم (به لطف پیروزی درخشان امشب) به سهمیه مستقیم لیگ اروپا رسیدند در حالی که ولفسبورگ باید در پلی آف لیگ اروپا شرکت کند.دوسلدورف و دوسلدورف به صورت مستقیم به لیگ دسته دو آلمان سقوط کردند در حالی که وردربرمن باید در بازی پلی آف شرکت کند و هنوز برای بقا شانس دارد و به شانس های خود امیدوار خواهند بود.