پیش بازی پیکان - پرسپولیس؛ جدال صدر و قعر

پیش بازی پیکان - پرسپولیس؛ جدال صدر و قعر

پایگاه خبری فوتبالی-  مدافع عنوان قهرمان لیگ در اولین بازی‌اش بعد از تعطیلی چند ماهه لیگ به مصاف تیمی می‌رود که برای نیفتادن تلاش می‌کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها که قبل از تعطیلی لیگ در بهترین وضعیت ممکن به سر می‌بردند و از 10 بازی آخر خود به 9 برد رسیده بودند، امیدوارند این وقفه نسبتا طولانی خللی در چهارمین قهرمانی پیاپی آنها ایجاد نکند. 

مرد بازی‌های بزرگ: گل محمدی در بازگشت مجددش به نیمکت سرخ، بلافاصله با رقبای اصلی پرسپولیس در مسیر قهرمانی رو به رو شد. برد مقابل تراکتور، صنعت نفت، سپاهان و شهر خوردو و تساوی مقابل استقلال، یحیی را در مهمترین برهه فصل به سوپر استار پرسپولیس تبدیل کرد. 

معجزه ویسی؟ عبدالله ویسی یک بار با استقلال خوزستان دست به کار بزرگی زد و این تیم را به قهرمانی رساند؛ اما شاید نگه داشتن پیکان در لیگ به اندازه همان قهرمانی کاری ارزشمند محسوب شود. پیکان با 15 امتیاز جدی‌ترین گزینه سقوط یه شمار می‌رود و هر بازی این تیم، به منزله یک فینال است. 

غایبان: جلال الدین علی‌محمدی، مهران موسوی و میلاد شیخ سلیمانی سه بازیکن پیکان به علت آسیب دیدگی در مسابقه برابر پرسپولیس غایب هستند.در تیم پرسپولیس هم مهدی ترابی محروم است و محمد انصاری نیز به علت مصدومیت فصل را از دست داد. 

نتیجه بازی رفت: پرسپولیس در بازی هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه 2-1 مقابل پیکان به پیروزی رسید. 

نتیجه بازی گذشته: پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی 1_1 دست یافت و پرسپولیس 3_1 از سد شهر خودرو عبور کرد. 

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 47 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ است و پیکان با 15 امتیاز، در قعر جدول قرار دارد. 

*یکشنبه 8 تیر 1399

پیکان – پرسپولیس ساعت 21:00

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک ها: محمدرضا منصوری – علیرضا مرادی

1984