جدایی کدام بازیکنان از پاریسن ژرمن برای امباپه سخت بوده است؟

جدایی کدام بازیکنان از پاریسن ژرمن برای امباپه سخت بوده است؟

خبرگزاری فوتبالی – امباپه از بوفون و لاسانا دیارا به عنوان دو بازیکنی نام برده که جدایی‌شان روی او بسیار تاثیر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، کیلین امباپه، مهاجم جوان تیم پاریسن ژرمن که چند سالی است در شهر پاریس می‌درخشد در گفت و گو با اکیپ درباره هم‌بازی‌هایش و کسانی که روی او تاثیر گذاشته‌اند گفته: لاسانا دیارارا «عمو لاس» خطاب می‌کردیم و همیشه روی او حساب می‌کردیم. او اغلب از دوران کاری‌اش برای من می‌گفت. از باشگاه‌هایش. از اشتباه‌هایش. از همه این‌ها می‌گفت تا من درس بگیرم. او به من در دورانی که شرایط سختی برایم به وجود می‌امد کمک می‌کرد. در بالاترین سطح،‌ همه چیز را می‌دانست. او می‌دانست درباره چه چیزی صحبت می‌کند. او در باشگاه‌های زیادی حضور داشته. او خانه و کاشانه‌اش را در سن کمی ترک کرده بود.

امباپه در ادامه گفته: همیشه دوست داشتم به صحبت‌های بازیکنان بزرگتر از خودم گوش دهم. بوفون هم برای من انسان بسیار مهمی بود. لاسانا دیارا فقط با من حرف نمی‌زد. او به همه اعتماد به نفس می‌داد و برای مدتی با کیمپمبه صحبت می‌کرد زیرا با هم هم‌پستی بودند. دیارا کسی نبود که مردم پشت سرش حرف بزنند و همیشه در رختکن مورد اعتماد بود. هنوز هم با او در ارتباط هستم. جدایی او و بوفون روی من تاثیر بسیار زیادی گذاشت.

1101