کروس و ترک اعتیاد به مشروبات الکلی؛ اصلا از کنار گذاشتنش ناراحت نیستم!

کروس و ترک اعتیاد به مشروبات الکلی؛ اصلا از کنار گذاشتنش ناراحت نیستم!

خبرگزاری فوتبالی – تونی کروس اعلام کرده پس از شکست بایرن مونیخ مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ آن‌قدر نوشیدنی الکلی خورده است که حالش بد شده و نزدیک بوده کارش به اورژانس بیمارستان بکشد اما حالا آن را ترک کرده.
به گزارش فوتبالی، تونی کروس که حالا یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال مادرید است پیشتر در بایرن مونیخ حضور داشت و توانست با این تیم به فینال لیگ قهرمانان برسد اما در آن فینال تیم چلسی در ضربات پنالتی توانست بایرن را که در ورزشگاه خانگی‌اش بازی می‌کرد شکست دهد و قهرمان اروپا شود.
برادر کروس درباره آن بازی در گفت و گو با پادکست Einfach mal Luppen گفته: فینال سال ۲۰۱۲ برای ما درماندگی و ناچاری به ارمغان گذاشت.
خود کروس در ادامه گفته: خوردن این‌گونه نوشیدنی‌ها اتفاق خوبی نیست اما حداقل برای کارمان دلیل داشتیم. نمی‌توانستیم با روش دیگری درد آن شکست را کم کنیم. همسرم به من گفت نمی‌توانیم با دکتر تماس بگیریم. تصور کن متوجه شوند که به دلیل نوشیدن الکل تو نیاز به دکتر داری.
کروس در ادامه درباره کنار گذاشتن نوشیدنی‌های الکلی گفته: یک‌بار با یکی از مدافعان لورکوزن نوشیدنی الکلی می‌خوردیم. فردای آن روز حس خوبی نداشتم. آن‌جا بود که به خودم گفتم نوشدن الکل خوب نیست. روز بعد حتی نمی‌توانستم به بطری‌های آن نوشیدنی نگاه کنم و به همین دلیل برای همیشه آن را کنار گذاشتم. اصلا هم ناراحت نیستم.
کروس پس از جدایی از بایرن به رئال پیوست و ۳ بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان شد تا بابت کنار گذاشتن نوشیدنی‌های الکلی حسرتی نداشته باشد.

1101