بازی خداحافظی هیجان‌انگیز کارلوس توز؛ حضور رونالدو و مسی در یک تیم!

بازی خداحافظی هیجان‌انگیز کارلوس توز؛ حضور رونالدو و مسی در یک تیم!

خبرگزاری فوتبالی - کارلوس توز به اواخر دوران فوتبالی‌اش نزدیک شده و به همین دلیل در فکر برنامه ریزی برای بازی خداحافظی‌اش است و در این خصوص در نظر دارد رونالدو و مسی را در یک تیم قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، توز آرژانتینی هم‌اکنون در تیم بوکاجونیورز قرار دارد و ۶ ماه دیگر در این تیم بازی خواهد کرد و پس از آن هم قصد دارد به اروپا برگردد اما برای بازی خداحافظی‌اش قصد دارد رونالدو و مسی را در کنار هم در یک تیم قرار دهد.

توز در گفت و گو با شبکه رادیویی  Radio La Red گفته: اگر قرار باشد خودم تیم موردنظر برای بازی خداحافظی‌ام را تشکیل دهم دوست دارم شامل بوفون، هوگو ایبارا، ریو فردیناند، گابریل هاینتزه، پاتریس اورا، آندرا پیرلو، پل اسکولز، پل پوگبا، کریستیانو رونالدو، مسی و وین رونی باشند.  همه چیز را به آینده می‌سپارم. نمی‌خواهم  برده کلماتم باشم و حرف‌هایم حمکمرانی کند. قطعا در آرژانتین فقط برای بوکا بازی می‌کنم اما پس از بوکا می‌خواهم به اروپا برگردم و ۶ ماه در وستهم بازی کنم. بین تیم‌هایی که در اروپا در آن‌ها بازی کرده‌ام وستهم را بیشتر از همه دوست دارم.

توز سابقه بازی با رونالدو در تیم منچستر و مسی در تیم ملی آرژانتین را دارد. او در تیم منچسترسیتی هم بازی کرده اما موفق‌ترین دورانش مربوط به حضور در منچستر یونایتد و فتح لیگ قهرمانان اروپا با مربیگری الکس فرگوسن است. او به همراه وین رونی و رونالدو مثلث مرگباری را تشکیل داده بود.

1101