اسطوره لیورپول: فرگوسن برای ما پیام تبریک فرستاد

اسطوره لیورپول: فرگوسن برای ما پیام تبریک فرستاد

خبرگزاری فوتبالی – دالگلیش افشا کرده الکس فرگوسن پس از قهرمانی لیورپول در لیگ برتر برای آن‌ها پیام تبریک فرستاده است.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول در فاصله ۷ هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلستان توانست قهرمان خود را قطعی کند و برای اولین بار در این مسابقات قهرمان شود. از آخرین قهرمانی این تیم نزدیک به ۳ دهه گذشته بود و لیورپولی‌ها ۳۰ سال پیش توانسته بودند در بالاترین سطح فوتبال انگلیس قهرمان شوند. در این ۳ دهه منچستر یونایتد توانست با حضور فرگوسن در انگلیس بدرخشد و با پشت سر گذاشتن لیورپول، عنوان پرافتخارترین تیم لیگ جزیره را از آن خود خود کند. در همین زمینه کنی دالگلیش اعلام کرده فرگوسن به عنوان یکی از اولین افراد، برای باشگاه لیورپول پیام تبریک فرستاده است.

کنی دالگلیش در گفت و گو با میرور گفته: فرگوسن با ما تماس گرفت تا تبریک بگوید. ما که در جنگ نیستیم! بین ما رقابت وجود دارد اما همیشه در انتهای سال پیامی برای خسته نباشید و تبریک ارسال می‌شود.

اسطوره باشگاه لیورپول در ادامه افزود: این مسئله ادامه پیدا می‌کند و اقدام خوبی است. شاید شما رقیب هم باشید اما این مسئله سخاوتمندی شما را نشان می‌دهد که در نامه‌ای برای رقیبتان آرزوی موفقیت کنید و به او تبریک بگویید. کسانی که با آن‌ها در زندگی‌تان رقابت می‌کند آرزو می‌کنند خودشان برنده باشند اما اگر رقیبان هم برنده شوند به ان‌ها تبریک می‌گویند.

1101