سرمربی آرسنال: لیورپول می‌تواند الگوی ما باشد

سرمربی آرسنال: لیورپول می‌تواند الگوی ما باشد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آرسنال اعلام کرده لیورپول می‌تواند برای آن‌ها یک الگو باشد.
به گزارش فوتبالی، لیورپول رسما قهرمان لیگ برتر انگلیس شد تا همه به ستایش از این تیم بپردازند. میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال در جدیدترین گفت و گوی خود در این رابطه گفته: لیورپولی‌ها در چند فصل گذشته مثل یک تیم واقعلی با هم متحد بودند. فکر می‌کنم آن‌ها به خوبی با فرهنگ باشگاه خو گرفتند و توانستند با نسل جدید خود را وفق دهند. آن‌ها در فلسفه بازی‌شان کاملا شفاف عمل می‌کنند و می‌دانند چه می‌خواهند. تمام عوامل باشگاه شامل مربیان و بازیکنان در مسیری درست قرار داشتند که منجر به قهرمانی آن‌ها شد.
آرتتا در ادامه گفت: آن‌ها می‌توانند برای آرسنال الگو باشند؟ بله. قطعا زیرا ۴ سال پیش آن‌ها شرایط خوبی نداشتند اما تصمیماتی صحیح گرفتند و البته تصمیماتی هم داشتند که باب میل مردم نبود اما برای آن‌ها درست به نظر می‌رسید. لیورپول با ذهنیتی خودش و حس برنده شدن، به همه پیغامی شفاف فرستاد.
سرمربی آرسنال درباره دیدار این تیم مقابل شفیلد در FA CUP  گفته: هیجان زده هستیم. آرسنال همیشه در این مسابقات خوب عمل کرده و بارها در آن قهرمان شده. بیشتر از هر تیم دیگری. بازیکنان از اینکه شانس بازی در ویمبلی (فینال) را دارند بسیار هیجان‌زده‌اند. مقابل حریف سرسختی بازی می‌کنیم.

1101