ساری: دوست دارم پیانیچ در یوونتوس بماند/ در بهترین فرم خود نیستیم

ساری: دوست دارم پیانیچ در یوونتوس بماند/ در بهترین فرم خود نیستیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی یوونتوس با تمجید از نمایش شاگردانش پس از بای مقابل لچه به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، مائوریتسیو ساری پس از برد شاگردانش مقابل لچه به خبرنگاران گفت: دیداری را مشاهده کردیم که از لحاظ شرایط فیزیکی بازیکنان بسیار دردناک بود. به دنبال سوخت‌گیری و تحدید قوا هستیم. هر ۳ روز یک‌بار بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم در بهترین فرم‌مان باشیم. مهم‌تریم مسئله این است که روی خودمان تمرکز داشته باشیم و با ذهنیتی که امشب (شب گذشته) نشان دادیم بازی کنیم.

ساری در ادامه افزود: ایگواین در گذشته مشکلاتی در زندگی شخصی‌اش داشته. کرونا به او ضربه سنگینی زد و او حالا در حالا ریکاوری است و من برای او خوشحال هستیم. مدافعان ما هم خوب بازی کردند. خط هافبک‌مان در حال رویارویی با چالش در زمینه شرایط فیزیکی بود. پیانیچ خوب بازی کرد و تعویض ربیو تاکتیکی بود. کاستا اسلحه ما در این فصل بوده و می‌تواند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد.

سرمربی یووه درباره جا به جایی آرتور و پیانیچ افزود: پیانیچ تا آخر ماه آگوست با ما خواهد بود. امیدوارم او با ما بماند. حتی بیشتر از این زمان اما این‌ها تصمیماتی هستند که جای دیگری گرفته می‌شود. میرالم حرفه‌ای است. او شرایط را می‌فهمد. در حال حاضر چیزی نمی‌داند اما نگران نیستم.

1101