ه‌م‌تیمی سابق مارادونا در ناپولی، در خیابان‌ها زندگی می‌کند

ه‌م‌تیمی سابق مارادونا در ناپولی، در خیابان‌ها زندگی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - اخیرا خبری عجیب رسانه های فوتبالی در ایتالیا را تکان داده است. در حقیقت پیترو پوزونه 57 ساله بازیکن اسبق ناپولی و هم تیمی سابق مارادونا در حال حاضر در خیابان ها زندگی می کند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی در ان زمان تیم قدرتمندی داشت که نه تنها مارادونا بلکه چهره های دیگری نظیر چیرو فرارا، برونو جیوردوان و سالواتوره بانی نیز در ان توپ می زدند. پوزونه که سابقه هم تیمی بودن با مارادونا را دارد، در آکادمی ناپولی رشد کرده است، در حال حاضر در خیابان های آسرا می خوابد، محله ای در 14 کیلومتری شمال شرقی ناپولی. پوزونه دوران فوتبال چندان موفقی نداشت اما اعتیاد باعث شد تا زندگی اش از هم متلاشی شود.

پوزونه و مارادونا رفاقت بسیار گرمی با هم داشتند و به خصوص در ون زمین با هم خیلی صمیمی بودند.  در شبی که مارادونا مقابل تولوز پنالتی از دست داد، پوزونه به خانه اش رفت و به او دلداری داد. در آن شب ناپولی از مرحله اول جام یوفای 87-1986 اوت شد. 

پیترو در فصل 97-1996 از فوتبال حرفه ای در تیم کالوانسه بازنشسته شد. او در باشگاه هایی نظیر کاتانیا و اسپزیا هم بازی کرده است. شهردار منطقه آسرا در موردش گفته است :" پس از بحران اورژانسی کرونا، در ماه می به او پناه دادیم. صحبت هایی که برای ترک مواد مخدر با او داشتیم اثربخش نبوده است اما اگر هم تیمی های سابقش بخواهند کمک کنند، استقبال می کنیم."