هالند مشتریانش را نا امید کرد: به جدایی فکر نمی‌کنم

هالند مشتریانش را نا امید کرد: به جدایی فکر نمی‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند که مورد توجه باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، پاریسن ژرمن و یوونتوس قرار دارد گفت که تازه به تیم آلمانی ملحق شده و قصد جدایی در نقل و انتقالات تابستانی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، هالند در نیم فصل اول در دورتموند بازی کرد و در ژانویه به دورتموند ملحق شد که در هر دو تیم عملکرد درخشانی داشت و به همین خاطر غول های بزرگ فوتبال اروپا شرایط وی را دنبال می کنند. هالند در مورد آینده اش گفته است:"من در حال زندگی می کنم. به تازگی به دورتموند ملحق شده ام و در حال حاضر به جدایی فکر نمی کنم."

رقم فسخ قرارداد هالند با دورتموند 70 میلیون یوروست که گفته می شود این بند در سال 2022 فعال خواهد شد. این بازیکن 19 ساله در مورد شرایطش در دورتموند صحبت کرد و گفت :" دورتموند یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست. من قرارداد بلندمدت امضا کرده ام و زیاد به آینده فکر نمی کنم. در این جا و حالا سعی می کنم که بهترین تصمیم خود را برای دوران فوتبالم بگیرم. می خواهم در دورتموند دست به کار مهمی بزنم. نمی خواهم دوباره در رده دوم قرار بگیریم بلکه می خواهم هر چه زودتر جان ببریم. برای فصل بعد اهدافی خواهیم داشت. می خواهیم گلهای زیادی بزنیم و من هم به عنوان مهاجم کمک خواهم کرد."