سه هدف یوونتوس در خط حمله مشخص شدند

سه هدف یوونتوس در خط حمله مشخص شدند

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله اش است. آنها با حضور رونالدو یک گلزن تمام عیار در اختیار دارند اما نمی خواهند کل بار گلزنی را روی دوش ستاره پرتغالی بیاندازند به خصوص که رونالدو در سالهای پایانی دوران فوتبالش است و طبیعتا آن بازیکن سابق نیست.

به گزارش فوتبالی، گونزالو هیگواین آرژانتینی که فصل خیلی بدی داشته، جدا می شود و حالا مدیران یوونتوس شرایط جذب سه مهاجم را زیر نظر گرفته اند: میلیک از ناپولی، رائول خیمنز از ولورهمپتون و پیر امریک اوبامیانگ گابونی از آرسنال.

مهاجم لهستانی در صدر لیست قرار دارد اما ناپولی تمایلی به فروش او به یووه ندارد. یووه امیدوار است که با استفاده از کریستین رومرو که قرضی به جنوا رفته و برناردسکی بتواند دل ناپولی را برای این انتقال نرم کند.

از سویی یووه دو بازیکن را هم از لیگ انگلیس در نظر گرفته است : رائول خیمنز مهاجم مکزیکی ولورهمپتون و پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال. بازیکن گابونی فصل خوبی با ثبت 24 گل در 42 بازی  داشته که روگانی می تواند قیمتش را کاهش بدهد. اوبامیانگ نیز در سال 2018 به آرسنال ملحق شد و حال ادر فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش برای جدایی آماده می شود و تورین می تواند مقصد مناسبی برایش باشد.