عضو پیشین هیئت مدیره ذوب‌آهن: موضوع عدم بازگشت رادولوویچ پیش‌بینی نشده بود

عضو پیشین هیئت مدیره ذوب‌آهن: موضوع عدم بازگشت رادولوویچ پیش‌بینی نشده بود

خبرگزاری فوتبالی- عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: قطعاً‌ تصمیمی که برای انتخاب رادولوویچ گرفته شد, در راستای بهبود وضعیت باشگاه بوده است و اتفاقاتی که رخ داد، پیش‌بینی نشده بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اصغر برشان درباره جدایی‌اش از هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: من اعلام آمادگی کردم که به‌عنوان یک اصفهانی و ارادتی که به ذوب‌آهن دارم همکاری‌ام و همراهی‌ام را با باشگاه ادامه دهم. من همیشه چه در داخل و چه در خارج باشگاه یار و همراه ورزش ذوب‌آهن بوده‌ام و خواهم ماند. در مدتی که در هیئت مدیره باشگاه بودم, تلاشم این بود که جایگاه این باشگاه حفظ و ارتقا یابد.

وی در ادامه افزود: طبیعی است که تغییرات در هر سیستمی وجود داشته باشد و مورد جدایی من هم یک مسئله غیرعادی نبود. ذوب‌آهن یک پایگاه بزرگ در ورزش است که نقش مؤثری دارد. همچنان در زمینه‌های عمومی ورزش به ذوب‌آهن کمک می‌کنم که این موضوع در جلسه هیئت مدیره و از زبان سخنگو باشگاه نیز اعلام شده است.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره عملکرد این باشگاه در فصل جاری و حاشیه‌های عدم بازگشت رادولوویچ به اصفهان, یادآور شد: کرونا مشکلاتی را نه تنها برای ذوب‌آهن بلکه برای کل کشور پیش آورد و معادلات را به‌هم زد. همین الان برگزاری مسابقات وضعیت ناشناخته‌ای دارد که رفته‌رفته در لیگ دیده می‌شود. قطعاً‌ تصمیمی که برای انتخاب رادولوویچ گرفته شد, در راستای بهبود وضعیت باشگاه بوده است و دیگر این اتفاقات (کرونا) پیش‌بینی نشده بود. الان او بعد از این اتفاقات اعلام کرده که به کشورمان برنمی‌گردد و باید فرد دیگری هر چه زودتر جایگزین شود که قطعاً هیئت مدیره باید هرچه سریع‌تر این کار را در دستور کار قرار بدهد.

7413