ساری: می‌خواهم به بازیکنان زیر ۲۳ سال تکیه کنم/ هیچ اطلاعی از وضعیت پیانیچ ندارم

ساری: می‌خواهم به بازیکنان زیر ۲۳ سال تکیه کنم/ هیچ اطلاعی از وضعیت پیانیچ ندارم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم یوونتوس در کنفرانس پیش از بازی شاگردانش مقابل لچه به اظهارنظر درباره وضعیت فعلی تیمش پرداخت.
به گزارش فوتبالی، بامداد فردا (۱۲:۳۰ امشب) تیم یوونتوس به مصاف لچه خواهد رفت. مائوریتسیو ساری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به خبرنگاران گفته: شرایط پیانیچ و آرتور را نمی‌دانم اما روی حضور کامل پیانیچ حساب کرده‌ایم. او لحظات حساسی را پشت سر می‌گذارد اما توانایی‌های او قابل بحث نیست و به او نیاز داریم. نمی‌دانم قرار است او به فروش برسد یا خیر اما خبر جدید از باشگاه به دستم نرسیده است. آرتور هم بازیکن بارسلونا است و درست نیست درباره او صحبت کنیم. زمانی که ستین درباره پیانیچ صحبت می‌کند هم من احساس خوبی ندارم.
ساری در ادامه افزود: شرایط بدنی ما در بهترین حالت خود نیست و باید چند بازی بگذرد تا به شرایط ایده‌آل برسیم. لچه؟ آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه بهتر از بازی‌های خانگی کار کرده اند، بنابراین باید برای آن‌ها احترام زیادی قائل باشیم. بازی اینتر را ندیدم اما قسمت‌هایی از دیدار لاتزیو را دیدم. در حال حاضر برتری چندان محکمی نداریم. ۳۳ امتیاز باقی مانده و باید با ذهنیتی خوب به فکر برنده شدن باشیم.
سرمربی یوونتوس در پایان افزود: شاید بخواهیم به تعدادی از بازیکنان زیر ۲۳ سالمان تکیه کنیم اما نام آن‌ها را به شما نمی‌گویم.

1101