پدر آنسو فاتی: به بارسلونا مدیونیم؛ حضور در تیم اصلی برای آنسو زود است

پدر آنسو فاتی: به بارسلونا مدیونیم؛ حضور در تیم اصلی برای آنسو زود است

خبرگزاری فوتبالی – پدر آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا اعلام کرده پسرش جای پیشرفت زیادی دارد و در بارسا خواهد ماند.
به گزارش فوتبالی، بوری فاتی، پدر آنسو فاتی به Cadena SER گفته: آنسو در حال حاضر نمی‌تواند از آغاز بازی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. او هنوز راه درازی در پیش دارد و ما داریم درباره تیمی چون بارسلونا صحبت می‌کنیم نه آلاوز یا مایورکا. او باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. آنسو حالا در بهترین باشگاه دنیا حضور دارد.
بوری در ادامه گفته: نمایش‌های رئال مادرید؟ بارسلونا تیم قدرتمندی است. باید دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد و در پایان کدام تیم در رده اول قرار می‌گیرد. تا اینجای فصل خیلی بازی‌های تیم رئال مادرید را ندیده‌ام زیرا همیشه دیدارهای بارسلونا را مشاهده می‌کنم. اغلب اوقات بازی‌های رئال مادرید را نمی‌بینم مگر زمانی که با بارسلونا بازی داشته باشد.
پدر فاتی درباره علاقه تیم‌های اروپایی به جذب پسرش گفته: من هم اخبار زیادی در این خصوص و پیشنهاد منچستر یونایتد شنیده‌ام اما در بارسلونا راحت هستیم و حس می‌کنیم عضوی از یک خانواده هستیم. هر کسی بارسلونا را ترک می‌کند دوست دارد به این تیم برگردد. آنسو هم دارد در این تیم به رویایش جامه عمل می‌پوشاند پس چرا چیز دیگری بخواهد؟ به بارسلونا مدیونیم. اینجا خوشحالیم و نمی‌توانم آینده‌ آنسو را در منچستر ببنیم.

1101