بهانه پزشک لاتزیو پس از شکست؛ بازی در ساعات پایانی شب برای بازیکنان ضرر دارد!

بهانه پزشک لاتزیو پس از شکست؛ بازی در ساعات پایانی شب برای بازیکنان ضرر دارد!

خبرگزاری فوتبالی – ایوو پولچینی، پزشک تیم لاتزیو آغاز دیرهنگام بازی‌ها را برای بازیکنان فاجعه‌بار خوانده و به انتقاد از مسئولین بابت انجام این کار پرداخته است.
به گزارش فوتبالی، تیم لاتزیو آخرین بازی خود در سری آ،‌ مقابل آتالانتا را در برگامو در ساعت ۲۱:۴۵ به وقت محلی آغاز کرد که این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود آتالانتا به پایان رسید تا شانس لاتزیو برای قهرمانی کاهش یابد.
پولچینی، پزشک لاتزیویی‌ها ادعا کرده آغاز بازی‌ها در ساعات پایانی شب یک تهدید جدی برای بازیکنان به شمار می‌رود. او به ANSA گفته: بازی کردن در ساعت ۲۱:۴۵ شب از نظر پزشکی برای سلامتی بازیکنان یک فاجعه به شمار می‌رود.
برخی اعتقاد دارند لاتزیویی‌ها برای شکست‌شان مقبال آتالانتا که ممکن است آن‌ها را از قهرمانی دور کند به دنبال بهانه می‌گردند اما پولچینی این شایعه را رد می‌کند.
پزشک لاتزیویی‌ها در ادامه گفته: اصلا مهم نیست چه کسی می‌برد و چه کسی می‌بازد. بازیکنان در این حالت از خستگی فیزیکی رنج خواهند برد.‌هرچه آن‌ها ساعات بیشتری برای ریکاوری را از دست دهند، خستگی مزمن و سندرم بدتری بر آن‌ها غالب می‌شود. به این ترتیب سلامتی آن‌ها مورد تهدید قرار می‌گیرد.
لاتزیو هم‌اکنون با ۶۲ امتیاز از ۲۷ بازی در رده دوم سری آ قرار دارد و با یوونتوس صدر جدولی ۴ امتیاز اختلاف پیدا کرده است. بازی هفته آینده آن ها مقابل فیورنتینا خواهد بود.

1101