گواردیولا: حریف شور و اشتیاق لیورپولی‌ها نشدیم

گواردیولا: حریف شور و اشتیاق لیورپولی‌ها نشدیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم منچستر سیتی اعلام کرد شور و اشتیاق بالای لیورپولی‌ها باعث قهرمانی آن‌ها در لیگ برتر انگلیس شده است.
به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا پس از شکست تیمش مقابل چلسی به خبرنگاران گفت: ما توانستیم ۸ جام متوالی را برنده شویم که هیچ‌گاه در تاریخ این کشور سابقه نداشته است. ممکن است یک جام را از دست داده باشیم زیرا کمپانی را به آندرلخت دادیم و لاپورت هم مصدوم شد. پس از این که آن جام‌ها را بردیم شاید دیگر به اندازه لیورپول شور و اشتیاق نداشتیم. پس از دو فصل، دیگر فاصله زیادی شد. ما دیگر استمرار فصل گذشته را نداشتیم. لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شد و اعتماد به نفس خوبی به دست آورد. آن‌ها در هر بازی جوری به زمین می‌آمدند انگار آخرین بازی زندگی‌شان است و ما این‌گونه نبودیم.
پپ در ادامه افزود: به لیورپولی‌ها بابت فصل فوق‌العاده‌شان تبریل می‌گویم. ما هنوز ۵ یا ۶ بازی دیگر داریم. بازی‌های زیادی را در چند سال گذشته برده‌ایم اما  می‌خواهیم فاصله‌مان را کم کنیم. نباید فراموش کنیم ما در لیگ لدوم هستیم و بهتر از بسیاری از تیم‌ها هستیم.
گواردیولا درباره شکست تیمش مقابل چلسی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. فشار زیادی در محوطه جریمه نداشتیم. در کل خوب بازی کردیم اما اشتباهاتمان باعث شکست شد.

1101