جریمه شدن 15 نفر در بنگلادش به خاطر برگزاری جشن تولد مسی

جریمه شدن 15 نفر در بنگلادش به خاطر برگزاری جشن تولد مسی

خبرگزاری فوتبالی - گروهی از هواداران فوتبال در بنگلادش به خاطر شکستن قوانین قرنطینه به خاطر برگزاری جشن تولد لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا جریمه شدند.

به گزارش فوتبالی، فروز حسین قاضی بنگلادشی اعلام کرد که این 15 نفر باید به خاطر حضور در یک رستوران در منطقه چوادانگا در 170 کیلومتری شمال شرقی داکا، پایتخت این کشور نفری 100 تاکا (معادل 1.04 یورو) جریمه بپردازند.

حسین گفته است که این 15 نفر در یک رستوران دور هم جمع شده بودند تا جشن تولد مسی را برگزار کنند اما به خاطر این که قوانین قرنطینه را شکسته اند، با جریمه مواجه شدند.

مسی روز چهارشنبه 33 ساله شد  که این هواداران که اغلب نوجوان بودند به خاطر شکستن قرنطینه مورد تنبیه قرار گرفتند. مالک رستوران نیز مبلغ 6000 تاکا (معادل 63 یورو) جریمه شد چرا که با وجود قرنطینه، رستوران را باز کرده بود.

بنگلادش تا کنون 126.606 مبتلا به کرونا داشته است که 1621 نفر تا کنون قربانی بیماری کرونا شده اند. فوتبال ورزش محبوبی در بنگلاشد است هر چند که این کشور هرگز به مرحله پایانی جام جهانی صعود نکرده است. مسی هواداران زیادی در این کشور آسیایی دارد و به همین خاطر هوادارانش حاضر شدند که ریسک جریمه را به جان بخرند و جشن تولدش را برگزار کنند.