پیام احساسی موراتا پس از شنیدن صدای قلب نوزادش

پیام احساسی موراتا پس از شنیدن صدای قلب نوزادش

خبرگزاری فوتبالی - الوارو موراتا و آلیس کمپلو منتظر تولد فرزند جدیدشان هستند و شمارش معکوس برای تولد سومین فرزندشان آغاز شدند. آنها پس از تولد دوقلوهایشان لئوناردو و الساندرو حالا منتظر هستند تا فرزند جدیدشان ادو پا به دنیا بگذارد.

به گزارش فوتبالی، موراتا حالا ویدیوی جالبی از خودش در حال گوش دادن به ضربان قلب نوزادش که هنوز در شکم همسرش است، منتشر کرد و پیامی احساسی در این باره منتشر کرد. بازیکن اتلتیکو مادرید در توضیح این ویدیوی جالب نوشت :" کمتر چیزی در زندگی احساسی تر از شنیدن صدای قلب فردی است که دوستش داری و هنوز او را نمی شناسی. هر چهار نفر ما منتظرت هستیم ادو: بابا، مامان، آله و لئو."

آلیس و آلوارو این روزها منتظر تولد سومین فرزند خانواده هستند. مدل ایتالیایی و مهاجم اتلتیکو در زمانی با هم آشنا شدند که آلوارو در یوونتوس بازی می کرد. از آن زمان رابطه گرم و عاشقانه این زوج ادامه داشته است و آنها تصاویر زیادی از خودشان در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و به یکی از جذاب ترین زوج های فوتبال اسپانیا تبدیل شده اند که فعالیت ها و رفتارهایشان برای هواداران جذابیت بالایی دارد و آنها را دنبال می کنند. آلوارو موراتا این روزها به همراه اتلتیکو در تلاش است تا رتبه سوم لیگ اسپانیا را نهایی کنند.