تصویری جالب از خانه دوران کودکی رونالدو

تصویری جالب از خانه دوران کودکی رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - شاید کمتر کسی در دنیا باشد که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس را نشناسد. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. شاید کسی نداند که او برای رسیدن به این جا و تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا چه زندگی سختی را پشت سر گذاشته اما حالا خواهر وی تصویر جالبی از خانه دوران کودکی ستاره یووه منتشر کرده است.

خانه

به گزارش فوتبالی، کتیا آویرو خواهر رونالدو تصویر جالبی از خانه دوران کودکی رونالدو منتشر کرده است. ستاره پرتغالی زندگی سختی را پشت سر گذاشته و با مرارت و سختی بسیار به این جا رسیده است.  خواهر رونالدو که در حال حاضر در حوزه خوانندگی فعالیت می کند، گفت:" در یک خانه قدیمی متولد شدم. پشت تختم آجر مشاهده می شد. وقتی هنوز یک بچه بودم، یک موش صورتم را گاز گرفت (از گفتنش خجالت نمی کشم) خدا را شکر که مادرم به موقع به کمکم آمد در غیر این صورت خیلی زشت تر از حالا بود. در یک محله فقیرنشین بزرگ شدم."

البته زندگی خانواده رونالدو از زمانی که کریستیانو در دوران حرفه ای به شهرت رسید،  کلا دستخوش تغییر شد. آنها زندگی مرفه تری داشتند اما هرگز گذشته سختی که پشت سر گذاشتند را فراموش نکردند.