دورقی: بازی با نفت مسجدسلیمان فینال بزرگ ماست

دورقی: بازی با نفت مسجدسلیمان فینال بزرگ ماست

خبرگزاری فوتبالی- هافبک شاهین بوشهر مدعی است در صورتی که خواهان ادامه حضور در لیگ برتر هستند باید در جدال این هفته مقابل تیم سختکوش نفت مسجدسلیمان به نتیجه مطلوب دست یابند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، میثم دورقی، هافبک تاثیرگذار شاهین بوشهر درباره وضعیت این تیم پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: بهرحال تعطیلی چندماهه مسابقات باعث شده تا از شرایط ایده آل کمی دور باشیم اما کاملا برای شروع دوباره لیگ آماده هستیم و انگیزه بالایی داریم.

 

وی ادامه داد: بزرگترین دغدغه ما غیبت هواداران هستند. مطمئنا حضور آنها می‌توانست پوئن مثبتی برای ما باشد و یک برگ برنده و انگیزه ویژه مقابل حریفان بودند. با این حال این شرایطی است که تمام تیم‌‎ها یکسان هستند و ما نیز خودمان را آماده آن کرده‌ایم. دیدار با نفت مسجد سلیمان از شرایط خاصی برای ما برخوردار است و می‌تواند شانس ما را برای بقا افزایش دهد. مسلما یک فینال بزرگ برای ما محسوب می‌شود که برتری در آن در ادامه مسابقات به سود ما خواهد بود.

 

دورقی درباره شانس سقوط شاهین نیز گفت: از همان ابتدای نیم فصل که در شاهین حاضر شدم گفتم که تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. خوشبختانه چند دیدار خوب را پشت سر گذاشتیم و نسبت به دیگر رقبا فاصله امتیازی را کم کردیم. با این حال تیم از نیم فصل نتوانسته بود امتیازات زیادی کسب کند و این شرایط را برای ما سخت خواهد کرد. اما هیچ چیز غیرممکن نیست. فاصله زیادی با دیگر تیم‌ها نداریم و فقط باید بجنگیم.

 

هافبک شاهین بوشهر با اشاره به کیفیت نفت مسجد سلیمان گفت: تیمی هستند که به سختی می‌بازند ولی در بوشهر باید فشار لازم را بیاوریم تا آنها را به اشتباه وادار کنیم. خوشبختانه شرایط بچه‌ها خوب است و برای شروع دوباره لیگ لحظه شماری می‌کنند تا بتوانیم انشاالله به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

7413