رسمی؛ مدافع پاریسن ژرمن به دورتموند ملحق شد

رسمی؛ مدافع پاریسن ژرمن به دورتموند ملحق شد

خبرگزاری فوتبالی - فصل در فوتبال آلمان هنوز به اتمام نرسیده است اما دورتموند تلاش ها را برای تقویت ترکیب خود برای فصل بعد آغاز کرده است. دورتموند خبر انتقال توماس مونیر مدافع راست بلژیکی پی اس جی را به صورت رسمی تمدید کرد. این بازیکن از سال 2012 در تیم پاریسی حضور داشت و حالا به فوتبال آلمان ملحق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این دفاع راست به عنوان بازیکن آزاد به دورتموند ملحق شد و تا سال 2024 در وستفالن حضور خواهد داشت. بدین ترتیب او جانشین اشرف حکیمی خواهد شد. مدافع راست مراکشی پس از دو فصل حضور قرضی در دورتموند به تیم اصلی خود یعنی رئال مادرید باز خواهد گشت. بدین ترتیب مونیر به اکسل ویتسل و تورگان هازارد دو هم تیمی خود در تیم ملی بلژیک ملحق خواهد شد. مونیر در این باره گفت :" دورتموند همان فوتبالی را ارائه می دهد که من دوست دارم. خیلی احساسی بازی می کنند و طبعیی و ذاتی به میدان می روند. می خواهم جامها را ببرم، درست مثل همان کاری که در بروژ و پی اس جی انجام شده بود."

میشائیل زورک مدیر ورزشی پی اس جی نیز گفت:" توماس مونیر در سطح اول و در لیگ قهرمانان و تیم ملی بلژیک سطح خود را نشان داده است. با تجربه اش به ما کمک می کند."

مونیر بدین ترتیب پیشنهاد ماندن در پی اس جی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در مرداد را رد کرد و در اردوی پیش فصل در دروتموند شرکت می کند. او در زمان امضای قرارداد ده میلیون یورو به صورت نقد دریافت کرده و سالی ده میلیون یورو نیز دستمزد در دورتموند دریافت می کند.