نویسنده کتاب زیدان: زیزو می‌ترسید بچه‌هایش احمق شوند/ ۳ روز تمام تمرینات پپ را مشاهده می‌کرد

نویسنده کتاب زیدان: زیزو می‌ترسید بچه‌هایش احمق شوند/ ۳ روز تمام تمرینات پپ را مشاهده می‌کرد

خبرگزاری فوتبالی – فدریک هرمل، خبرنگار مشهور فرانسوی حقایق جالبی درباره زین‌الدین زیدان بیان کرده است.
به گزارش فوتبالی،  هرمل در کتابی «زیدان» نوشته: زمانی که پس از برگزاری مراسم توپ طلا با زیدان و دی‌استفانو در یک هواپیما حضور داشتم، او من را شوکه کرد. زیدان به من گفت «در زندگی‌ام یک ترس دارم و آن این است که بچه‌هایم احمق شوند.» من هم پس از این جمله زیدان در صورت او ترس شدیدی دیدم که می‌خواست از بچه‌هایش مراقبت کند و به آن‌ها ارزش‌های زیادی یاد بدهد. زیدان حتی پس از مدرسه مانند پدرهای معمولی در جلسات شرکت می‌کرد تا نشان دهد چه اهمیتی برای فرزندانش قائل است.
هرمل در ادامه گفته: یکی از تئوری‌هایی که در کتابم مطرح کردم این است که زیدان نسبت به دوران بازی‌‌اش، مربی بهتری می‌شود. او در ۴ سال توانسته ۱۰ جام بگیرد و تازه ۴۸ سال سن داردو می‌تواند پیشرفت کند. زیدان مانند یک کشیش است. اولین نفر در زمین تمرین ظاهر می‌شود و آخرین نفر هم ان‌جا را ترک می‌کند. او پس از رئال مادرید مدتی کوتاه استراحت می‌کند و سپس مربی تیم ملی فرانسه می‌شود. زیدان می‌خواهد هر روز از زندگی‌اش لذت ببرد.
این خبرنگار فرانسوی در ادامه گفته: زیدان طرفدار پر و پا قرص مارسی است و فکر نمی‌کنم به پاریسن ژرمن برود. شاید او را در باشگاه‌هایی بزرگ مانند بایرن مونیخ و یونتوس دیدیم اما او هیچ‌گاه درباره آینده فکر نمی‌کند. ممکن است زیدان راه پپ را ادامه دهد؟ او یک مرد فوتبالی است و زمانی که کلاس‌های مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذاشت ۳ روز تمام تمرینات پپ را در بایرن مونیخ می‌دید. زیدان رابطه خوبی با گواردیولا دارد.

1101