بازیکن تاتنهام: حاضر نیستم برای تیم خوزه مورینیو بازی کنم!

بازیکن تاتنهام: حاضر نیستم برای تیم خوزه مورینیو بازی کنم!

خبرگزاری فوتبالی – ‌دوران حضور تونگای اندومبله در تیم تاتنهام می‌تواند به زودی به پایان برسد زیرا طبق اخبار منتشر شده، این بازیکن به مورینیو گفته علاقه‌ای به بازی برای او ندارد!
به گزارش فوتبالی، تابستان سال گذتشه تیم‌های زیادی چون بارسلونا و پاریسن ژرمن خواهان جذب این بازیکن فرانسوی بود اما او با مبلغ ۶۲ میلیون پوند از لیون به تاتنهام پیوست. هرچند که این انتقال تا اینجای کار نتیجه خوبی نداشته است.
مورینیو اخیرا بارها به انتقاد از اندومبله پرداخته که نشان از روابط بد این دو می‌دهد اما این رابطه در تمرین روز دوشنبه به بدترین و پایین‌ترین سطح خود رسیده است. طبق گزارشی که ای‌اس‌پی‌ان منتشر کرده اندومبله پس از جر و بحثی کوتاه در زمین تمرین در دفتر کار مورینیو حاضر شده و به سرمربی تاتنهامی‌ها اعلام کرده حاضر نیست برای مورینیو بازی کند.
نکته جالب روابط بسیار خوب این دو در زمان قرنطینه بوده که حتی یک‌بار به صورت غیر قانونی در زمین تمرین حاضر شدند و باه تمرین پرداختند اما چند وقت اخیر انتقادات مورینیو از اندومبله زیاد شده و خطاب به اندومبله اعلام کرده او آماده بازی نیست و در فرم خوبی به سر نمی‌برد. به همین دلیل هم از زمان بازگشت فوتبال در دو دیدار مقابل منچستر و وستهم در ترکیب حضور نداشته است.
به نظر می‌رسد او را باید اولین جدا شده تاتنهام دانست. از بایرن مونیخ به عنوان مقصد او نام برده می‌شود.

1101