رودنیل: اخراج کریمی سختگیرانه بود

رودنیل: اخراج کریمی سختگیرانه بود

خبرگزاری فوتبالی- کارشناس داوری فوتبال گفت: درخصوص اخراج کریمی ابتدا خطای بازیکن فولاد بود و بعد خطای کریمی که اخراج مستقیمش سختگیرانه بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، نوذر رودنیل در مورد قضاوت مهدی سیدعلی در بازی استقلال و فولاد خوزستان گفت: قبل از هر چیز سوال از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال. آیا در این بازی پروتکل پزشکی واقعا رعایت شد؟ نبود تماشاچی برای هر دو تیم مثل خوراک بی نمک بود؟!

وی افزود: کار خوب کمیته داوران برداشتن دو کمک داور واقعا اضافی بود و باعث شد یک هزینه از دوش باشگاه ها برداشته شود؛ درحالی که از ابتدا مخالف دو ‌کمک اضافی بودم. هر سه گل زده شده سالم بودند. اخطارهای داده شده به کولی بالی، احمدزاده و اخطار دوم و اخراج غلامی صحیح بود. درخصوص اخراج کریمی ابتدا خطای بازیکن فولاد بود و بعد خطای کریمی که اخراج مستقیمش سختگیرانه بود.

وی عنوان کرد: درخصوص اخراج آقای مجیدی، با احترامی که برای ایشان قائلم، نباید وارد زمین شود و اخراجش هم درست بود. به هر حال ۴ ماه دوری بازیکنان و داوران از مسابقات قطعا مشکلاتی در بر خواهد داشت. اگر از اخراج کریمی بگذریم، باتوجه به شرایطی که گفتم، قضاوت نسبتا خوبی را دیدیم.

9697