اسامه بن‌لادن و حضور در ورزشگاه لیدزیونایتد!

اسامه بن‌لادن و حضور در ورزشگاه لیدزیونایتد!

خبرگزاری فوتبالی – ماکت اسامه بن‌لادن که بین تماشاگران لیدز قرار داشت از ورزشگاه این تیم جمع شد.
به گزارش فوتبالی، بسیاری از تیم‌ها در دورانی که تماشاگران اجازه ندارند وارد ورزشگاه‌ها شوند روی به خلاقیت و قراردادن ماکت هوادارانشان در ورزشگاه‌ آورده‌اند. برخی از هواداران خواسته‌اند تصویر خودشان را ارسال کنند تا در ورزشگاه قرار گیرند اما تیم لیدزیونایتد خلاقیت را به حد اعلا رسانده و ماکت اسامه بن لادن، فرمانده سابق القاعده را میان تماشاگران قرار داده است.
لیدزی‌ها ماکت تماشاگران را روز چهارشنبه روی سکوها قرار داده و احتمالا یکی از تماشاگرانی که قرار بوده تصویر خود را جهت انتشار روی ماکت بفرستد، تصویر بن لادن را فرستاده است. هزینه حضور روی یکی از این ماکت‌ها ۲۵ پوند است و همه می‌توانند این کار را انجام دهند اما حالا خبر رسیده با اعتراض فراوان خبرنگاران و هواداران و البته تمسخر و شوخی‌های فراوانی که با این مسئله در فضای مجازی انجام شد، باشگاه لیدز این ماکت را از تماشاگران حذف کرده است. نکته جالب این‌جاست شایعات زیادی سال‌های قبل مبنی بر علاقه بن لادن به آرسنال شنیده می‌شد نه لیدز یونایتد!
پیشتر هم اعلام شده بود چند تیم در لیگ‌های سطح پایین از ماکت انسان‌های مشهوری چون  شکیل اونیل، گری لینکر و حتی دونالد ترامپ استفاده کرده‌اند.

1101