اینتر 3-3 ساسولو؛ شش گل برای یک امتیاز

اینتر 3-3 ساسولو؛ شش گل برای یک امتیاز

خبرگزاری فوتبالی - بازی هیجان انگیز و جالب اینتر و ساسولو شش گذاشت اما اینتر فقط یک امتیاز کسب کرد و فرصت تعقیب یووه و لاتزیو را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، ساسولو در همان شروع بازی و در دقیقه کاپوتو پیش افتاد، لوکاکو و بیراگی تا پیش از اتمام نیمه اول بازی را برای اینتر برگرداندند تا نراتزوری ها به کسب پیروزی در سن سیرو امیدوار باشند. 

بازی نسبتا آرام و بدون گل در نیمه دوم پیگیری می شد تا این که ده دقیقه پایانی طوفانی شد. براردی در دقیقه 81 بازی را به تساوی کشاند.والرو در دقیقه 86 توانست دوباره اینتر را پیش بیاندازد اما مانیانی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، گل سوم ساسولو را به ثمر رساند تا یکی از جذاب ترین بازیهای این هفته لیگ ایتالیا را شاهد باشیم هر چند که در نهایت خبری از تعیین برنده نبود. اشکرینیار مدافع میانی اینتر نیز در دقیقه 93 اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. اینتر حالا هشت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و اگر لاتزیو بازی امشبش را ببرد از رتبه دوم هم دور می شود تا فصل نسبتا بدی را سپری کرده باشد چرا که آنها قهرمانی جام حذفی را هم از دست دادند و شاید آخرین امیدشان به لیگ اروپا باشد.