خیال ستین راحت شد؛ مصدومیت پیکه جدی نیست

خیال ستین راحت شد؛ مصدومیت پیکه جدی نیست

خبرگزاری فوتبالی - خیال کیکه ستین سرمربی بارسلونا راحت شد : جرارد پیکه مصدوم نیست و مشکلی برای بازی مقابل سلتاویگو ندارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی کاتالان بازی مقابل بیلبائو نیوکمپ را با مصدومیت از ناحیه پای راست به اتمام رساند و برای خروج از زمین به کمک پزشکان نیاز پیدا کرد. در حقیقت چهره وی این نگرانی را ایجاد می کرد که مصدومیتش جدی باشد و نتواند بازی کند.

اما ساعاتی پس از بازی ، پیکه بدون مشکل در زمین تمرینی بارسلونا در کنار سایر بازیکنان فیکس بازی با بیلبائو به ریکاوری پرداخت. این بازیکن تمرین نرمی را داشت تا مشخص شود که مصدومیتی ندارد و به بازی مقابل سلتاویگو می رسد.

بارسا پس از قرنطینه چهار کلین شیت پیاپی داشته و انسجام دفاعی خوبی داشته که پیکه نیز در این آمار نقش داشته است. پیکه در هر چهار بازی در ترکیب بوده که در کنار مایورکا در کنار آرائوخو در ترکیب اصلی قرار گرفت و در سه بازی بعدی لنگله فرانسوی زوج او بود. به هر صورت خیال ستین راحت شد چرا که می تواند عنصر مهم دفاعی خود را همچنان در اختیار داشته باشد. از سویی گریزمان و لئو مسی مطابق معمول در تمرینات بعد از بازی شرکت نداشتند و تمرینی نرم شامل حضور در جکوزی و ماساژ را داشتند تا به ریکاوری بپردازند.