تحقیقات قضایی در مورد مشارکت بنزما در اخاذی متوقف شد

تحقیقات قضایی در مورد مشارکت بنزما در اخاذی متوقف شد

خبرگزاری فوتبالی - نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که تحقیقات قضایی در مورد مشارکت بنزما در اخاذی از ماتیو والبوئنا متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، پروسه قضایی پنج سال پیش آغاز شد. بنزما در آن زمان به مشارکت در اخاذی از والبوئنا متهم شد و هر دو در سالهای اخیر از حضور در تیم ملی فرانسه محروم شده اند. در دسامبر 2019 ، دادگاه درخواست وکلای بنزما برای بسته شدن پرونده را رد کردند اما با توقف تحقیقات به نظر می رسد که به زودی حکم نهایی پرونده نیز صادر می شود و بالاخره خیال کریم پس از پنج سال راحت خواهد شد. 

آنا دووال سومین قاضی فرانسوی است که در حال حاضر بررسی پرونده را آغاز کرده است. این پرونده زمانی اغاز شد که برخی از دوستان دوران کودکی بنزما فیلمی غیراخلاقی از زندگی شخصی والبوئنا پیدا کردند و از هافبک اسبق تیم ملی فرانسه خواستند تا به آنها پول بدهد تا این فیلم را در شبکه های اجتماعی پخش نکنند. بنزما برای این که بین دو طرف میانجیگری کند، با والبوئنا تماس می گیرد و بعد از آن ماتیو از کریم به اتهام مشارکت در اخاذی شکایت می کند. بنزما در سال 2015 به خاطر این پرونده حتی یک شب را هم در زندان سپری کرد.