پشت پرده تمدید شگفت‌انگیز داوید لوییز ؛ هنرنمایی وکیل ایرانی

پشت پرده تمدید شگفت‌انگیز داوید لوییز ؛ هنرنمایی وکیل ایرانی

گزارش فوتبالی - داوید لوییز مدافع برزیلی آرسنال با وجود همه انتقادها به تازگی قراردادش را با تیم لندنی تمدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز بعد از ان که داوید لوییز در بازی مقابل منچسترسیتی اخراج شد، توپچی ها تصمیم گرفتند که قرارداد وی را برای یک فصل دیگر تمدید کنند و او را در تیمشان نگه دارند. هواداران آرسنال اما به نظر می رسد که از تمدید قرارداد لوییز به شکل دیوانه واری عصبانی هستند. هواداران آرسنال با کنایه، تصمیم باشگاهشان را به سخره گرفته اند و گفته اند که با ماندن لوییز ، تیمشان قهرمان اروپا می شود و هواداران چلسی نیز این مدافع را مسخره کرده اند و با القابی کنایه وار نظیر "اسطوره" بازیکن سابق تیمشان را زیر سوال برده اند.

داوید لوییز هر چند که تجربه حضور در تیم ملی برزیل و حضور در چمپیونزلیگ را دارد اما در سالهای اخیر به خاطر عملکردش انتقادهای زیادی را  تجربه کرده و در سن 33 سالگی به نظر می رسد که دچار افت شده است.

هواداران آرسنال اما وکیل داوید لوییز را هم مقصر می دانند: کیا جورابچیان، وکیل ایرانی که یکی از سرشناس ترین و مشهورترین وکلای دنیای فوتبال است. هواداران آرسنال معتقدند که این وکیل ایرانی قدرتی در باشگاه لندنی پیدا کرده که بر اساس آن می تواند در نقل و انتقالات دخالت کند. سدریک نیز یکی دیگر از موکلان جورابچیان است که در حالی که در این فصل حتی یک دقیقه هم بازی نکرده، قراردادش برای یک فصل تمدید شده است. از سویی کوتینیو یکی دیگر از موکلان وکیل ایرانی نیز اخیرا با شایعاتی در مورد حضورش در آرسنال مواجه شده است. به هر صورت هواداران تیم لندنی از جورابچیان عصبانی هستند و معتقدند که این وکیل ایرانی باعث تمدید قرارداد لوییز شده است.