جهانی: پولدارها فوتبالیست نمی‌شوند/ بدون هواداران کارمان سخت است

جهانی: پولدارها فوتبالیست نمی‌شوند/ بدون هواداران کارمان سخت است

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، این تیم در غیاب هواداران کار دشواری در دیدارهای پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، میلاد جهانی در گفت‌وگویی در مورد وضعیت تیم صنعت نفت آبادان پیش از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات ما طبق برنامه دنبال می‌شود، در چند نوبت هم تعدادی بازیکن کرونایی داشتیم که به قرنطینه رفتند، ولی در ادامه شرایط بهتر شد. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم که یک بازی را بردیم و یک بازی را باختیم. شرایط ما بد نیست، ولی بدن‌ها به شدت اُفت کرده است و بازیکنان از مصدومیت شدید می‌ترسند، چون خیلی از تیم‌ها مصدوم داده‌اند و با شروع مسابقات مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود. همه ما تلاش می‌کنیم تا از لحاظ بدنی به آمادگی کامل برسیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی تیمش خاطر نشان کرد: ما تا الان 50 درصد پول گرفتیم و باید تا شروع بازی‌ها 20 درصد دیگر هم بدهند. 30 درصد دیگر هم برای پایان مسابقات است. خواهش ما از مسئولان این است که به صنعت نفت کمک کنند، چون بازیکنان شرایط سختی دارند. هیچ‌کس به ما نگفته است که چه مشکلی داریم. فقط وقتی بازی داریم به ما می‌گویند که باید برنده شویم تا مردم خوشحال شوند. امیدوارم که این مشکلات هر چه زودتر برطرف و به‌زودی به باشگاه پول تزریق شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا صنعت نفت می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟»، گفت: ما می‌توانیم راحت سهمیه بگیریم و با تیم‌های بالایی فاصله زیادی نداریم. بعد از اولین بازی برابر پارس جنوبی که بسیار مهم است، باید با تراکتور در تبریز بازی کنیم و اگر این بازی را ببریم موقعیت خوبی پیدا می‌کنیم، چون تراکتور تیمی است که بالای ما قرار دارد. هر بازی حکم یک فینال را برای ما دارد و باید به خوبی تمرکز کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. البته بهبود مسائل مالی هم شرط مهمی است. این بازیکنان خرج خانواده‌های‌شان را می‌دهند و اکثراً از قشر ضعیف جامعه هستند. آنهایی که پولدار هستند فوتبالیست نمی‌شوند و شاید از هزار نفر یک یا دو بازیکن این‌طور باشند.

جهانی درباره تأثیر غیبت هواداران صنعت نفت آبادان در بازی‌های این تیم تصریح کرد: بازی بدون تماشاگر مثل بازی‌های دوستانه است که شور و حرارت همیشگی را ندارند. این هواداران خیلی مواقع که توان نداشتیم ما را تشویق می‌کردند و روحیه می‌دادند، وقتی بازی‌ها تماشاگر ندارد، انگار نه انگار که بازی رسمی برگزار می‌شود. امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه بیایند، چون الان دیگر همه جا باز شده است و همه مردم کارهای طبیعی‌شان را می‌کنند. مطمئناً بدون هواداران کار ما سخت می‌شود. فوتبال بدون حضور تماشاگران لذتی ندارد.

7655