سهرابی: حیدری تا شنبه فیزیوتراپی می‌کند/ چیدمان داوری هفته بیست ودوم قطعی نیست

سهرابی: حیدری تا شنبه فیزیوتراپی می‌کند/ چیدمان داوری هفته بیست ودوم قطعی نیست

خبرگزاری فوتبالی- رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص آسیب دیدگی بیژن حیدری و همچنین چیدمان هفته بیست و دوم لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، علیرضا سهرابی در خصوص مصدومیت بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال ایران، اظهار داشت: مصدومیت او به آن صورت نیست که نتواند داوری کند. در روز برگزاری سمینار و زمانی که کلاس عملی تمام شد و قصد داشتیم خدحافظی کنیم، صحبتی در مورد اینکه مشکلی در زانویش داشته باشد مطرح نکرد. فقط از من خواست به خاطر برنامه‌های مطب و عمل جراحی، برنامه بازی‌ها را زودتر به او اعلام کنم.

سهرابی ادامه داد: روز گذشته در صحبتی که با بیژن حیدری داشتم به من اعلام کرد در زانوی خودش دچار مشکل شده و قصد دارد تا روز شنبه به فیزیوتراپی بپردازد و پس از آن نتیجه را به ما اعلام کند. در مورد دکتر حیدری فقط همین مساله مطرح است و بقیه داوران هم خداراشکر خوب هستند و در صحیت و سلامت به سر می‌برند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال، در مورد اینکه آیا چیدمان داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر کامل شده، عنوان کرد: چیدمان را انجام داده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است. داوران وسط در روز سمینار تست کرونا دادند که جوابش امروز آمد و خداراشکر همه منفی هستند. امروز هم کمک داوران و ناظران تست دادند و باید تا فردا صبر کنیم تا جواب تست آن‌ها هم بیاید. پس از آن می‌توانیم چیدمان داوران را قطعی کنیم. فعلا چیدمان را اعلام نمی‌کنیم تا جواب تست کمک‌ها و ناظران بیاید و اگر خدایی ناکرده شخصی مشکل داشت، او را کنار می‌گذاریم.

سهرابی در مورد پرداخت دستمزد و معوقات داوران، گفت: من خیلی در جریان مسائل مالی نیستم اما آنطور که اطلاع دارم دستمزدها پرداخت شده و داوران معوقه‌ای ندارند و اگر هم بدهی وجود داشته باشد در حد دو الی سه هفته است و سنگین نیست.

9697