فتح‌الله‌زاده: عامل انتشار قرارداد استراماچونی به استقلال خیانت کرد/ پیگیری قضایی می‌کنیم

فتح‌الله‌زاده: عامل انتشار قرارداد استراماچونی به استقلال خیانت کرد/ پیگیری قضایی می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست سابق باشگاه استقلال همچنان به دنبال پیگیری ماجرای لو رفتن قرارداد استراماچونی است.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در بخشی از مصاحبه دیروزش اعلام کرد که قرارداد استراماچونی از طریق یک شخص در سازمان لیگ لو رفته و سایت طرفداری هم به صورت اختصار به نام کارمند سازمان لیگ اشاره کرده بود که قرارداد مربی ایتالیایی را به معاون اسبق باشگاه استقلال داده تا آن را از طریق یکی دو رسانه نزدیکش منتشر کند و اتفاقاتی را رقم بزند که منجر به عدم بازگشت سرمربی ایتالیایی به تهران شود.

یکی از مدیران استقلال که به دنبال عامل انتشار این قرارداد بود، علی فتح‌الله‌زاده بود چه زمانی که به هیات مدیره رفت و چه زمانی که سرپرست باشگاه استقلال شد و حتی بعد از استعفایش از استقلال، از سعادتمند هم خواست که ماجرای استراماچونی را پیگیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مصاحبه کوتاهش با خبرنگار فوتبالی درباره این موضوع گفته است:" من الان هم پیگیر ماجرا هستم. مطمئن باشید اگر در استقلال مانده بودم قطعا این ماجرا را پیگیری قضایی می کردم چون لطمه بزرگی به استراماچونی و استقلال زد. هم قیمت او را در مارکت سرمربیگری پایین آورد و هم اینکه استقلال را از کورس قهرمانی دور کرد و این سرمربی خوب را از این تیم گرفت.»

سرپرست پیشین استقلال معتقد است پیگیری قضایی این ماجرا از طریق قوه قضاییه کاری ندارد و امیدوار است که سعادتمند این ماجرا را پیگیری کند:« به نظر من هر خبرنگاری که سندی مستدل بدستش می رسد و آن را منتشر می کند به وظیفه حرفه ای اش عمل کرده اما کسی خبرنگاران را بازخواست نمی کند اما زمان انتشار و نیت انتشار هم مهم است. وقتی شما می دانید یک سرمربی خارجی نمی خواسته قراردادش منتشر شود تا قیمت قراردادش را همه متوجه نشوند، اما این قرارداد را در روز مذاکره نمایندگان باشگاه با او منتشر می کنید تا او دیگر برنگردد، این مشکوک است. از خبرنگاری که منتشر کرده هم پرسیده می شود که شما سند را از کجا گرفتی و البته کار حرفه ای اش را انجام داده است. من نمی دانم قرارداد از کجا منتشر شده و حالا آقای فتحی گفته از سازمان لیگ به بیرون درز کرده اما پیگیری این اتفاق کاری ندارد و هم سازمان لیگ و هم باشگاه استقلال خیلی راحت می توانند این ماجرا را پیگیری کنند.»

او درباره اینکه گفته می‌شود فردی که قرارداد استراماچونی را لو داده، دوست نداشته استقلال در دوران بعد از او موفق باشد، این جواب را داده است:" کسی که استقلالی باشد نباید برایش فرقی کند که استقلال با چه کسی موفق باشد چون این خواسته هوادار تیم است و البته متاسفانه برخی ها اینگونه هستند و دیده اید که به باشگاه هم راه پیدا کرده اند و مدتی را آنجا بوده اند. نام استقلال مهم است، موفقیت استقلال مهم است چه من باشم وچه من نباشم.»

مدیرعامل اسبق استقلال شدیدا از انتشار قرارداد استراماچونی ناراحت است:" باز هم می گویم برایم مهم نیست چطور این قرارداد لو رفته مهم این است که مدیری که آن را منتشر کرده مشخص شود. این یک سند دولتی و محرمانه بوده و باید دید چطور رسانه‌ای شده تا استراماچونی را از ایران فراری دهند.هر کسی که این سند را لو داده به استقلال خیانت کرده و باید با او برخورد شود. من همین الان پیگیر  این ماجرا هستم و به زودی به همراه چند نفر دیگر این لو رفتن قرارداد استراماچونی را پیگیری قضایی می کنیم هر چند سر نخ ها و خط و ربط ها کاملا مشخص است."

1984