راکیتیچ: از دست خودم ناراحتم/ تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم

راکیتیچ: از دست خودم ناراحتم/ تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم

خبرگزاری فوتبالی – ایوان راکیتیچ اعلام کرده بارسلونا تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگد.
به گزارش فوتبالی،  شب گذشته تیم بارسلونا توانست روی درخشش راکیتیچ مقابل اتلتیک بیلبائو برنده شود و به صدر جدول برسد. او که از چندی پیش در لیست فروش بارسلونا قرار داشت و همه می‌دانستند در آستانه جدایی قرار دارد، تک گل بارسلونا را به ثمر رساند تا نشان دهد هنوز هم می‌تواند در لباس آبی و اناری ها بدرخشد.
راکیتیچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: در ابتدای بازی به مشکلات زیادی برخوردیم تا بر بازی سوار شویم. این مسئله به آسانی اتفاق نیفتاد اما خوشحالم که اولین گل فصلم را به ثمر رساندم. می‌خواهم گلم را به فرزند و همسرم تقدیم کنم که در چند ماه گذشته در کنار من بودند. اتفاق عجیبی است اما مدت زمان زیادی از آخرین گل من گذشته. از دست خودم ناراحتم اگرچه که با گلم توانستم به تیم کمک کنم.
راکتیچ در نیمه دوم وارد بازی شد و توانست گل صعود به صدر جدول را برای بارسلونا به ثمر برساند. بارسا حالا با ۳ امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد و اگر رئال در بازی‌اش امتیاز از دست دهد، بارسلونا می‌تواند به صدرنشینی ادامه دهد. راکیتیچ می‌گوید: سخت است تا در لالیگا برنده شویم زیرا این لیگ بهترین لیگ دنیاست و در آن بازی‌های سخت بسیار زیادی وجود دارد. ورزشگاه‌های خالی به ما کمک نمی‌کند و باید تلاشمان را برای آماده‌سازی بهتر کنیم. تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم. روی خودمان تمرکز می‌کنیم زیرا رقیبان هم روی خودشان تمرکز می‌کنند. می‌خواهیم در هر بازی بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

1101