گتوزو پس از برد: مهاجمان کمی در دنیای بهتر از میلیک هستند

گتوزو پس از برد: مهاجمان کمی در دنیای بهتر از میلیک هستند

خبرگزاری فوتبالی – گتوزو از آرکادیوش میلیک تمجید کرد و نمایش شاگردانش مقابل ورونا را ستود.
به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو پس از برد شاگردانش مقابل ورونا به خبرنگاران گفت: تمام بازیکنان برای من مهم هستند. مخصوصا حالا که می‌توانم ۵ تعویض در هر دیدار انجام دهم.  فرصت خوبی برای لوزانو پیش آمد و هفته آینده هم می‌تواند این فرصت برای امین یونس به وجود بیاید. ما یک تیم هستیم که در یک مسیر قرار داریم. حرف خوبی نیست که می‌گویند ناپولی دفاعی بازی می‌کند زیرا ما خلاق هستیم. مقابل ورونا هم در زمان مالکیت توپ خوب بودیم و هم زمانی که توپ در اختیار ما نبود. در حال حاضر در فرم خوبی قرار داریم و می‌توانیم گلی دریافت نکنیم. باید صبر و شکیباییمان را بیشتر کنیم.
گتوزو در ادامه درباره نمایش شاگردان افزود: غلام مدت زمان زیادی مصدوم بوده و مشکلات داشته اما در تمرینات عالی کار کرده و حال خوب است. فراموش نکنیم که او ۲ سال پیش یکی از بهترین مدافعان کناری دنبا بود.
قبل از دیدار، مدیر ورزشی ناپولی، جیانتولی اعلام کرده بود اگر میلیک با تمدید قرارداد موافقت نکند در لیست فروش قرار می‌گیرد. گتوزو در این رابطه گفته: پای پول من در میان نیست پس نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. قرارداد آرکادیوش در حال به اتمام رسیدن است. او می‌داند که من فقط تعداد کمی از مهاجمان نوک دنیا را از او بهتر می‌دانم و به او احترام می‌ گذارم. هر دوی ما بهم احترام می‌گذاریم.

1101