خامس: چرا بازی نمی‌کنم؟ سوال خوبی بود، نمی‌دانم!

خامس: چرا بازی نمی‌کنم؟ سوال خوبی بود، نمی‌دانم!

خبرگزاری فوتبالی – رودریگز اعلام کرده  نمی‌داند چرا به او فرصت زیادی برای بازی داده نمی‌شود.
به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز امسال نتوانسته بازی‌های زیادی برای رئال مادرید انجام دهد و خودش هم دلیل آن را نمی‌داند. او در دیدار مقابل سوسیه‌داد برای اولین بار از ماه اکتبر در ترکیب رئال مادرید قرار گرفت و گفت نیاز بیشتری به بازی دارد تا خود را نشان دهد.
خامس در رابطه با شرایط خود به Gol Caracol گفته: چرا بازی نمی‌کنم؟ سوال خوبی پرسیدید که خودم هم به دنبال جواب آن هستم. زمانی که به همراه بازیکنان مورد اعتمادتان قهرمان می‌شوید، سخت است تا تغییرات را لحاظ کنید و زمانی که مربی به شما فرصت کمی هم می‌دهد این مسئله بیشتر مشکل به وجود می‌آورد. سخت است تا در دقایقی بسیار کوتاه توانایي‌هایتان را نشان دهید. در این دقایق کم نمی‌توانید همه‌چیز را به همه نشان دهید. کسانی که فوتبال را می‌فهمند، صحبت‌های من را درک می‌کنند.
خامس در ادامه افزود: حرف‌های زیادی درباره من در رسانه‌ها مطرح می‌شود که همه آن‌ها دروغ است. چیزی که من را ناراحت می‌کند، زیرا سوال بردن اخلاق حرفه‌ای من است و من آن را نمی‌پذیرم. من حرفه‌ای هستم و تمام کسانی که در کنار من قرار دارند و من را می‌شناسند این مسئله را می‌دانند. مرافت خودم هستم و خیلی تمرین می‌کنم تا همیشه پیشرفت کنم. هیچ وقت مشکلی با زیدان نداشتم. هر مربی سلیقه خاصی دارد و ما هم روابطی عادی داریم. من نقشی اساسی در تیم نمی‌خواهم اما به خوبی تمرین می‌کنم تا زمانی که فرصت بازی داشتم به خوبی بدرخشم. نمی‌دانم در آینده چه پیش می‌آید اما اگر به من فرصت داده شد، می‌خواهم به بهترین نحو از آن استفاده کنم.

1101