ستین: نیمه اول بدی داشتیم/ برای راکیتیچ خوشحالم

ستین: نیمه اول بدی داشتیم/ برای راکیتیچ خوشحالم

خبرگزاری فوتبالی – ستین از نمایش نیمه دوم تیمش راضی است و از شاگردانش تمجید می‌کند.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا توانست روی درخشش بازیکن تعویضی خود ایوان راکیتیچ که در دقیقه ۶۳ وارد بازی شده بود مقابل اتلتیک بیلبائو به برتری برسد و با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گیرد. این هافبک کروات که فرشته نجات بخش بارسلونا شد یکی از گزینه‌های خروج از بارسا بود که حالا ستین به تمجید از او پرداخته است.
ستین به مووی استار گفته: او به دلیل کارت زردی که بوسکتس دریافت کرد به میدان آمد و به خوبی کارش را انجم داد. راکیتیچ فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و در صحنه گل هم عالی کار کرد. یک توپ‌ربایی عالی داشت و با حرکت خوب خود گل را به ثمر رساند. برای او بسیار خوشحالم.
از زمانی که فوتبال برگشته، بارسلونا توانسته ۱۰ امتیاز کسب کند و هیچ گلی هم دریافت نکند. کیکه ستین بابت نمایش نیمه دوم شب گذشته شاگردانش خوشحال بود و از نمایش پویگ و فاتی تمجید کرد.
ستین گفته: در نیمه اول با توپ خوب کار نکردیم و دائما مالکیت آن را از دست می‌دادیم. برای ما سخت بود که توپ را دوباره به دست بیاوریم. در نیمه دوم آرام‌تر شدیم. حضور ریکی و آنسو به ما پویایی داد و بیشتر توپ را در اختیار گرفتیم. بابت نیمه دوم خوشحالم و معتقدم می‌تونیم نمایش نیمه اولمان را بهتر هم کنیم.

1101