رسوایی در فوتبال انگلیس؛ هافبک لیورپول به آزار جنسی متهم شد

رسوایی در فوتبال انگلیس؛ هافبک لیورپول به آزار جنسی متهم شد

خبرگزاری فوتبالی - فوتبال انگلیس با یک شوک بزرگ مواجه شد چرا که یک زن در شبکه های اجتماعی ادعا کرد که توسط نبی کیتا هافبک گینه ای لیورپول مورد آزار جنسی قرار گرفته است. هافبک لیورپول که در این فصل شانزده بازی داشته و سه گل به ثمر رسانده توسط این زن به آزار جنسی متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، این زن در صفحه توییتر خود نوشته است:" در روز 18 ژانویه 2020 مورد آزار جنسی نبی کیتا بازیکن لیورپول قرار گرفتم. به پلیس شهر منچستر و پلیس مرسی ساید با ارائه تمامی مدارک مراجعه کردم و تمامی تماس هایی که از جانب نزدیکانش برای عذرخواهی از من گرفته شده بود را به آنها نشان دادم اما به من گفتند که نمی توانم حرفم را ثابت کنم. لعنت بر این سیستم که من را ناامید کرد."

وی در ادامه با ارائه جزئیاتی بیشتر گفته است:" یکی از دوستانم من را به جشن نبی در فورمبی دعوت کرد. در پایان شب، نبی به من گفت که برایم تاکسی می گیرد اما دروغ گفت. نمی خواست تاکسی بگیرد. زمانی که همه رفتند و تنها شدم، شروع به ازار و اذیت من کرد. چندین بار به او گفتم که نمی خواهم به من دست بزند. بعد از آن به من پیشنهاد پول داد که رد کردم. در آن لحظه به دستشویی رفتم و به مادرم پیام فرستادم. بعد از مادرم خواستم که تا زمانی که تاکسی می رسد، پشت خط بماند. نبی وقتی فهمید که دارم تلفنی صحبت می کنم به شدت عصبانی شد و از من خواست که از خانه اش بیرون بروم."

این زن، اسکرین شات های پیام های مبادله شده میان خودش و مادرش را هم منتشر کرده است. وی در ادامه نوشته است:" لئو، وکیل نبی و بایو، دوستش به شماره من زنگ زده اند تا عذرخواهی کنند. همه صحبت هایشان را ضبط کردم و در اختیار پلیس قرار دادم. من توسط نبی کیتا مورد آزار جنسی قرار گرفتم. دلیل این که صدایم را بالا برده ام، ترس نیست. من یک قربانی نیستم بلکه یک بازمانده هستم."

بسیاری از کاربران در توییتر با این زن ابراز همدردی کرده اند هر چند که هنوز صحت این ادعا مطرح نشده است. البته تاریخ جشن مذکور به روز قبل از بازی مهم لیورپول مقابل منچستریونایتد در آنفیلد برمی گردد که کیتا در آن بازی از لیست خط خورده بود.