روایت جالب زیدان از نحوه آشنایی با همسرش؛ یک عاشقانه ساده!

روایت جالب زیدان از نحوه آشنایی با همسرش؛ یک عاشقانه ساده!

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید روز گذشته 48 ساله شد. زیزو یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که به عنوان مربی نیز دوران موفقی در رئال مادرید را داشته است. 

به گزارش فوتبالی، در روز تولد زیدان، فردریک هرمل نویسنده کتاب زندگینامه اسطوره فرانسوی بخش هایی از این کتاب که در مورد اشنایی زیزو با همسرش ورونیک است را به اشتراک گذاشته است.

در این کناب نوشته شده است که زین الدین و ورونیک برای اولین بار در سال 1989 در کافه ای در محله ای کارگرنشین با هم آشنا شدند. هر دو در همین محله زندگی کردند. ورونیک 18 ساله در ان زمان به کلاس رقص در مدرسه روسلا هایتوور می رفت و زین الدین 17 ساله در باشگاه کن توپ می زد. زیزو در سال 2006 و در زمانی که از فوتبال بازنشسته شد، در گفتگویی با نویسنده کتاب زندگیش گفته بود که وقتی با ورونیک آشنا شده بود، به حدی عاشق او شده بود که حاضر بود دست به کارهای عجیبی بزند. سرمربی رئال مادرید گفته بود:" زمانی که با ورونیک آشنا شدم، حاضر بودم که خودم را از یک ساختمان بلند به پایین پرت کنم تا بتوانم او را عاشق خود کنم!"

زیدان همیشه گفته که بدون ورونیک به شخصیتی که حالا هست، تبدیل نمی شده است. این زوج در 28 می 1994 در محل شهرداری شهر بوردوی فرانسه با هم ازدواج کردند. در ان زمان زیزو در تیم بوردو توپ می زد و ورونیک قید اهداف شخصی را زد و خودش را وقف زندگی زیدان و بچه هایشان کرد.

ورونیک به ندرت مقابل دوربین های خبرنگاران ظاهر می شود اما در یکی از معدود مصاحبه هایش در مورد نحوه آشنایی خود با زین الدین گفته بود:" شروع رابطه ما مثل یک داستان عاشقانه افسانه ای بود. البته از همان ابتدا رابطه ای عادی و صادقانه را داشتیم. من با او ازدواج کردم و تا همیشه مرد زندگی من بوده و خواهد بود. خوش شانس بودم که در زمانی با او آشنا شدم که تازه اولین مراحل دوران فوتبال خود را سپری می کرد."

کتاب زندگی زین الدین زیدان به قلم فردریک هرمل، خبرنگار فرانسوی به تازگی منتشر شده که به روایت دو دهه حضور زیزو به عنوان بازیکن در فوتبال دنیا می پردازد.