بارسلونا 1-0 اتلتیک بیلبائو؛ راکیتیچ، تعویض طلایی

بارسلونا 1-0 اتلتیک بیلبائو؛ راکیتیچ، تعویض طلایی

خبرگزاری فوتبالی  - بارسلونا که در این فصل در دو بازی لالیگایی در مقابل بیلبائو شکست خورده بود در بازی سوم بالاخره توانست کار را با پیروزی به اتمام برساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در شب سختی که 70 دقیقه برای گلزنی فشار اورد، بالاخره با پاس مسی و ضربه نهایی در موقعیت تک به تک مقابل سیمون به گل رسید و توانست همچنان به جنگ لالیگا ادامه بدهد.

بارسلونا با گل سه امتیازی و ارزشمند راکیتیچ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود توانست سه امتیاز ارزشمند را برای مسی و یارانش به دست بیاورد و بدین ترتیب بارسا فعلا با یک بازی بیشتر با سه امتیاز بیشتر از بارسلونا صدرنشینی را به دست آورده است هر چند که باید منتظر بازی رئال مادرید و مایورکا که چهارشنبه شب برگزار می شود، بمانند.

آنتوان گریزمان و لوییز سوارز همچنان پر فراز و نشیب هستند اما ورود آنسو فاتی جوان به درون زمین انرژی خط حمله بارسا را بیشتر کرد. محصول آکادمی بارسلونا به پدیده فصل فوتبال اسپانیا تبدیل شده و عملکرد بی نظیری را از خود ارائه داده است. 

از سویی بیلبائو با این شکست فعلا از کسب سهمیه لیگ اروپا از طریق جدول لالیگا دورتر شد و آنها حالا امیدوارند که با قهرمانی در فینال جام حذفی سهمیه به دست بیاورند.