محرومیت تا اطلاع ثانوی برای بازیکن سرشناس تیم ملی/ دیگر رنگ تیم ملی را نمی بیند!

محرومیت تا اطلاع ثانوی برای بازیکن سرشناس تیم ملی/ دیگر رنگ تیم ملی را نمی بیند!

خبرگزاری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که بازیکن سرشناس تیم ملی که در روزهای گذشته حاشیه های عجیب و غریبی پیرامون او به وجود آمده است، تا اطلاع ثانوی توسط کمیته اخلاق محروم شده و این لژیونر دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود.

به گزارش فوتبالی، اتفاقاتی که حول و حوش این بازیکن سرشناس افتاده و حاشیه های تصویری و ویدیویی فوق باورنکردنی که از او در فضای مجازی منتشر شده، باعث شده تا در این باره کمیته اخلاق و دیگر نهادهای نظارتی وارد شوند و فعلا با دستور موقت، این بازیکن تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم ملی محروم شود. حاشیه ها و تصاویر و ویدیوهایی که قلم از نوشتن آنها شرم دارد. 

با توجه به اینکه در کدهای اخلاقی فیفا، چنین کارهایی تصویر و چهره یک کشور، یک فدراسیون و یک باشگاه را خراب می کند، در وهله اول باشگاهی که این بازیکن در آن بازی کرده است، می تواند قراردادش را فسخ و حتی از این بازیکن ادعای خسارت کند. کارهایی که او انجام داده یک دلیل کاملا موجه برای فسخ قرارداد است.

برخی شنیده ها هم حاکی از آن است که ممکن است ورود به ایران هم برایش دردسرساز شود. در هر حال تصاویر و صوت ها و عکسهایی که در این ماجرای بحث برانگیز منتشر شده آنقدر عجیب و غریب و تکان دهنده هستند که در چند روز گذشته نقل محافل فوتبالی بوده است.

با توجه به رعایت مسایل حریم خصوصی، باید پرسید بازیکنی که به این درجه از معروفیت می رسد آیا نباید ظرفیت این معروفیت را داشته باشد و از خودش مراقبت کند؟ آیا نباید او به جامعه اش تعهد داشته باشد. آیا این بازیکن فکر نمی کند که ممکن است جوانانی او را الگو قرار دهند و این حرکت ها را تکرار کنند.

اگر این اتفاق در فوتبال اروپا افتاده بود، مطمئنا تبعات شدیدی برای آن بازیکن داشت و همین حالا باشگاه همین بازیکن ایرانی که از قضا یک باشگاه خارجی و متعلق به یک کشور مسلمان است، می تواند در این باره وارد شود و خودش با این بازیکن برخورد کند.  

مطمئنا معیار سرمربی تیم ملی برای دعوت، تنها مسایل فنی نیست و این بازیکن با حاشیه های باور نکردنی و اعجاب انگیز که قلم از نوشت آنها شرم دارد، چند روز گذشته تا اطلاع ثانوی جایی در لیست اسکوچیچ هم نخواهد داشت مگر اینکه چشم پوشی در حد باورنکردنی نسبت به او صورت پذیرد که بعید به نظر می رسد.

۷۴۱۳