مانژوکیچ در فکر ترک الدحیل؛ به ایتالیا بازمی گردد؟

مانژوکیچ در فکر ترک الدحیل؛ به ایتالیا بازمی گردد؟

خبرگزاری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات تصمیم گرفته است که به لیگ ایتالیا برگردد هر چند که از فنرباغچه و گالاتاسرای به عنوان مشتریان احتمالی مهاجم الدحیل قطر اسم برده می شود.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش کروات به عنوان بازیکن آزاد در زمستان گذشته راهی قطر شد. او پس از چهار سال و نیم از یوونتوس جدا شد. الدحیل تا تابستان 2021 یعنی یک سال دیگر با مانژوکیچ قرارداد دارد اما گزارشات حاکی از ان است که مهاجم 34 ساله می خواهد راه متفاوتی را انتخاب کند.

کالچیو مرکاتو گزارش داده است که اگر مانژوکیچ بخواهد به لیگ ایتالیا برگردد به نظر می رسد که میلان محتمل ترین گزینه برایش باشد. روسونری ها که قبل از پیوستن مانژوکیچ به الدحیل هم او را می خواستند حالا به دنبال تقویت خط حمله شان هستند و دوباره به سراغ وی رفته اند. در حقیقت به نظر می رسد که زلاتان ابراهیموویچ از میلان جدا خواهد شد و به همین خاطر روسونری ها به دنبال جایگزین برای وی می گردند.

قطعا جدایی مانژوکیچ از الدحیل روی عملکرد این تیم به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا هم تاثیر می گذارد. پرسپولیس و الدحیل با همدیگر همگروه هستند که مانژوکیچ در بازی رفت به سرخپوشان گل زد.