آگوئرو با مصدومیت مقابل برنلی چقدر از میادین دور خواهد بود؟

آگوئرو با مصدومیت مقابل برنلی چقدر از میادین دور خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو آگوئرو در بازی منچسترسیتی و برنلی دچار مصدومیت شد. مهاجم آرژانتینی با مصدومیت از ناحیه زانوی چپ از زمین خارج شد و به نظر می رسد که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که آگوئرو در بازی منچسترسیتی و برنلی دچار مصدومیت شده است. این بازیکن قرار است که به بارسلونا سفر کند تا تحت معاینه دکتر رامون سوگات قرار بگیرد. این باشگاه همچنین برای مهاجم ارژانتینی آرزوی بهترین ها را در روند درمانش داشته است.

لئونل دل کاستیو، پدر آگوئرو در مصاحبه با رادیو لارد در مورد شرایط پسرش گفت:" با هم صحبت کودتاهی کردیم. از همان ناحیه ای مصدوم شده که در طول هفته احساس درد داشت. روز سه شنبه تست می دهد تا شدت مصدومیتش مشخص شود. پیش بینی می شود که پنجشبه یا جمعه در بارسلونا تحت عمل جراحی قرا ربگیرد، آخرین عملش هم در همان جا بوده است. آن طور که خودش می گفت شدت مصدومیتش  به حدی که به نظر می رسید، نیست. پزشکان می دانند که در هر لحظه می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. "

آگوئرو در لیگ انگلیس 16 گل زده و در چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانده و به نظر می رسد که به بازی برگشت یک هشتم نهایی مقابل رئال مادرید برسد. او بعد از عمل جراحی پنج تا شش روز در بارسلونا می  ماند و بعد از ان برای ادامه مراحل درمان به منچستر برمی گردد. این بازیکن به احتمال زیاد تا پایان فصل در لیگ انگلیس بازی نمی کند.

مهاجم سیتی در  پیامی توییتری در مورد مصدومیتش نوشت :" معایناتی که امروز انجام شد نشان داد که از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده ام. ناراحت کننده است اما روحیه خوبی دارم و می خواهم به بهترین شکل برگردم. از همه پیام های شما متشکرم."