اعلام لیست رئال مادرید مقابل مایورکا؛ حضور ایسکو و راموس

اعلام لیست رئال مادرید مقابل مایورکا؛ حضور ایسکو و راموس

خبرگزاری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی چهارشنبه شب مقابل مایورکا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که در حال حاضر در جدول لالیگا جای گرفته است، چهار غایب برای بازی مقابل مایورکا دارد: کاسمیرو که پنج کارته است و در بازی حضور ندارد و یوویچ، لوکاس وازکز و ناچو فرناندز که همچنان در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند.

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با وجود آن که با مصدومیت بازی با سوسیه داد را ترک کرد و گفته می شد که به بازی مقابل مایورکا نمی رسد، در نهایت خودش را به لیست رساند و شانس حضور در بازی فردا شب را ندارد. از سویی ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی که دو بازی اخیر را به علت مصدومیت از دست داده بود، خیلی زودتر از حد انتظارات خودش را به مسابقات رسانده تا در صورت نیاز به تیم زیدان خدمت کند و بتواند هر چه زودتر به میادین برگردد. رئال مادرید امیدوار است که با پیروزی مقابل مایورکا صدرنشینی خود را در هفته 31 لالیگا حفظ کند.

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل مایورکا بدین شرح است: کورتوا، آرئولا و آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو مندی، خاوی هرناندز، کروس، مودریچ، والورده، خامس، ایسکو، هازارد، بنزما، بیل، آسنسیو، براهیم، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو گوئس.