وکیل فدراسیون فوتبال: استعفای ما ربطی به شکست درپرونده ویلموتس نداشت

وکیل فدراسیون فوتبال: استعفای ما ربطی به شکست درپرونده ویلموتس نداشت

خبرگزاری فوتبالی- وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: با توجه به محرمانه بودن پرونده، هر گونه اظهار نظر از جانب من به عنوان وکیل و همکارانم ممکن است مورد سواستفاده قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، علی ملیح‌زاده در مورد دلخوری وکلای فدراسیون از مسئولان که باعث استعفای وکلا شد اما روز گذشته جلسه‌ای با بهاروند برگزار کردند و به همین خاطر همکاری این وکلا با فدراسیون ادامه پیدا کرد، اظهار داشت: استعفای ما به دلیل یکسری مسائل بود که در بیانیه خود به آن اشاره کرده بودیم. بر اساس گفتمانی که دیروز داشتیم سو تفاهمات برطرف شد و ان شالله با قدرت در خدمت خواهیم بود. این استعفا هیچ ارتباطی به شکست در پرونده این استعفا نداشت. امیدوارم بتوانیم در این پرونده موفقیت کسب کنیم و اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

ملیح‌زاده در مورد اینکه آیا در این اتفاق بحث مالی هم مطرح بود، عنوان کرد: هم بحث مالی مطرح بود و هم بحث معنوی. در حقیقت بعد از حدود 6 ماه انتظار متعارفی داشتیم که قراردادی با ما منعقد شود و یا دلگرمی داده شود. خوب بود این گفتمان دیروز انجام شد و به کمک حیدر بهاروند و حسن نیتی که او نشان داد مشکل برطرف شد. 

وی در مورد اینکه چه درخواستی داشته‌اند، گفت: مسائل محرمانه‌ای وجود دارد و بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم.

وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس، در خصوص اینکه  چقدر قرار است به این مربی بدهکار شویم  و غرامت بدهیم، اظهار داشت: با توجه به محرمانه بودن پرونده و رسیدگی، هر گونه اظهار نظر از جانب من به عنوان وکیل و همکارانم ممکن است مورد سو استفاده قرار بگیرد. سال‌ها پیش به موجب یک مصاحبه و استناد وکلای خارجی در یک پرونده علیه فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی ما محروم شده بود. بنابراین اصلا به صلاح نیست که بخواهم اظهار نظر کنم. نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی. ان شالله بعد از رای در خدمت شما خواهم بود.

ملیح‌زاده در مورد پنل قضات که قرار است کمیته تعیین وضعیت فیفا تشکیل دهد، اظهار داشت: با توجه به بحث دورکاری، رسیدگی‌ها با تاخیر همراه است. اخیرا فیفا خطوط راهنمایی را در رابطه با رسیدگی‌ها منتشر کرد  ولی انتظارم این است که طی دو ماه آینده رای اولیه را داشته باشیم. نکته قابل توجه که شاید کمتر به آن پرداخته شده این است که این رای ظرف 20 روز قابل تجدید نظر در دادگاه داوری ورزش  و بعد از آن هم در موارد خاص و استثنایی در دیوان فدرال سوئیس است اما امیدواریم در همین مرحله بتوانیم به یاری پروردگار موفقیت را کسب کنیم و دفع ضرر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است صدور رای با اعتراض ویلموتس مواجه شود، گفت:‌ هر دو طرف می‌توانند در مورد رایی که صادر می‌شود درخواست تجدید نظر خواهی کند.

9697