مقصد احتمالی گوتزه مشخص شد؛ ماریو در راه لالیگا

مقصد احتمالی گوتزه مشخص شد؛ ماریو در راه لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - ماریو گوتزه آماده ترک بروسیا دورتموند می شود. بازیکن آلمانی چندان مورد علاقه فاوره نیست و جدا شدنش قابل پیش بینی است اما به نظر می رسد که او برنامه ای برای ادامه حضور در بوندسلیگا هم ندارد.

به گزارش فوتبالی، گوتزه به تازگی صاحب دختری جدید شده است. بازیکن آلمانی به طور مداوم در بیمارستان در رفت و آمد بوده و به خاطر پروتکل های بهداشتی حق حضور در تمرینات را نداشته است. گوتزه در حال حاضر تنها تمرین می کند هر چند که اگر نتیجه تست کرونایش منفی شود شاید به تمرینات گروهی برگردد.

گوتزه بازیکن مهمی برای فوتبال آلمان است چرا که گل قهرمانی آنها در جام جهانی 2014 را زده است. این بازیکن که مصدومیت های زیادی را داشته حالا مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. بیلد گزارشد اده است که پیشنهاد اتلتیکو برای گوتزه دستمزد سالانه دو میلیون یوروست آن هم در حالی که این بازیکن حدودا سالی 10 میلیون یورو دریافت می کند. پیشنهاد اتلتیکو از نظر مالی برای وی جذاب نیست اما می تواند زیر نظر سیمئونه دوباره احیا شود. بازیکن المانی امسال فقط 609 دقیقه در 21 بازی در کل تورنمنت ها در دورتموند داشته که سه گل زده و یک پاس گل داده است.